Zlostné dvojročné dieťa

12. aug 2020

Zdravim,mam 2 rocnu dceru,ktora zakazdym ked jej nieco zakazem tak si zacne sama sebe ublizovat,bucha sa do hlavy,alebo bucha do veci okolo,co ma v ruke preleti cez celu izbu,to iste robi ked vidi aj niekoho cudzieho(co chapem nepozna ho) ale nerozumiem preco si ublizuje ked jej nieco zakazem,nieje s nou rady vtedy vobec,nepocuva mna vtedy ani manzela,niekedy ked uz fakt je ze zle uplne dostane po zadku a potom sa uz ukludni...ale to zas nechcem robit,je to fakt vynimocne ked uz ma uplny hysak,poradte mozno ako tomu predchadzat alebo co...uz som zufala. Dakujem

sally19
12. aug 2020

Ahoj. Nechcem vás strašiť a môže to byť kľudne aj niečo iné, niesom odborník🙂 ale môže sa jednať aj o mierny autizmus. Často sa deti s autizmom správajú takto. Keď vidia niekoho cudzieho tak sú v úzkosti, nevedia čo robiť. Alebo ako ste písali keď im niečo zakážete, alebo keď im zoberiete niečo, na čo sa tešili. Takto sa začnú byť s rôznymi predmetmi. Ale ako som už povedala, autizmus to nemusí byť. Len si to môžte viac všímať.

eliska13
12. aug 2020

@sally19 nie to deti často robia, že tie emócie zlosť použijú na sebe.Poznam chlapca, ktorý sa začne sticovat a ťahať za vlasy.autorka skús pozrieť poradňu čo tu radi psychologicka bol tam podobny prípad asi len vysvetľovať, eliminovať nech si neublíži a dúfat, že z toho vyrastie čo najmenej hrotit situacie

nikpa
12. aug 2020