Ahojte žienky. Termín mám na konci roka- čiže najtuhšia zima🤭 no študujem a čítam, keďže prvé dieťatko bolo letné… no v jednej nemenovanej skupine o autosedačkách píšu, že žiadne fusaky a overaly do vajíčka nesmú ísť, obliecť na ľahko a prikryť dekou.. bude to naozaj stačiť ? Keďže tie “prechody” po tej zime k autu sú najhoršie ako sa vraví. My dokonca bývame v takej bytovke ktorá nemá blízko parkovanie a naozaj musíme prejsť veľký kus cesty k autu, tak si to neviem celkom s bábätkom predstaviť aby bolo len tak oblečené.
Fusak do vajicka. Popruhy idu cez neho, cize babo nemusí byt naobliekane velmi v nom. V aute/obchode/u doktora sa rozopne podla potreby. Alebo su este take nejake nanozniky na vajicko. Treba vyskusat a uvidis ako bude babo reagovat
Neviem či to vysvetlím správne, ale vrstvy hrubého oblečenia robia okolo dieťaťa akoby ,,vzduchovu,, bublinu, neprilinaju sa pásy k telíčku, nedotahuju sa správne a v prípade autonehody by takto pripevnené dieťatko mohlo vyklznut. Možnosťou je aj to, aby muž (ak bude doma) išiel von o niečo skôr a prišiel s autom už čiastočne vykurenym už k bytovke. Auto sa vyhreje raz dva.
Kup fusak/zavinovacku specialne do vajicka, idu cez to pasy takze to je bezpecne. Je pravda, ze poobliekane dieta v bunde/overale do sedacky nepatri, treba ho vyzliect a tak priputat.
Určite pouzi takúto deku-fusak. Roky to používam a určite je to bezpečnejšie ako popruhy na overal.novorodenec nemá termoregulaciu a hlavne v tuhej zime ho niesť len v "ľahkom" oblečení a deke asi nie je veľmi múdre
Áno, samozrejme že by som kúpila tie s tými výrezmi 👍👍
hrubá deka. a neboj, nájdeš si svoj systém ako fungovať 😉 ono zase tie deti nie sú také krehké ako sa zdajú 😀 vydržia.
Prvý synček sa narodil 25.12. Vo vajíčku mal fusak a oblečené mal body, ponožky, overalové pyžamko a čiapku a ešte som ho prikryla dekou a zapla fusak. Mal tam príjemne teplúčko. Hrubý overal som mu nedávala, taký maličký by sa v tom stratil.