Obliekanie bábätka do vajíčka

27. máj 2023

Ahojte žienky. Termín mám na konci roka- čiže najtuhšia zima🤭 no študujem a čítam, keďže prvé dieťatko bolo letné… no v jednej nemenovanej skupine o autosedačkách píšu, že žiadne fusaky a overaly do vajíčka nesmú ísť, obliecť na ľahko a prikryť dekou.. bude to naozaj stačiť ? Keďže tie “prechody” po tej zime k autu sú najhoršie ako sa vraví. My dokonca bývame v takej bytovke ktorá nemá blízko parkovanie a naozaj musíme prejsť veľký kus cesty k autu, tak si to neviem celkom s bábätkom predstaviť aby bolo len tak oblečené.

blondiee83
27. máj 2023

Su overaly, ktore su specialne do vajicka - cize popruhy cez ne prevlecies a dietatko priputas lahko oblecene a nasledne ho zavinies do toho. Ide o to, aby dietatko nebolo priputane oblecene do overalu, ale popruhy boli pod tym overalom. Snad som to vysvetlila zrozumitelne

enoula
27. máj 2023

Fusak do vajicka. Popruhy idu cez neho, cize babo nemusí byt naobliekane velmi v nom. V aute/obchode/u doktora sa rozopne podla potreby. Alebo su este take nejake nanozniky na vajicko. Treba vyskusat a uvidis ako bude babo reagovat

majki_ki
27. máj 2023

Neviem či to vysvetlím správne, ale vrstvy hrubého oblečenia robia okolo dieťaťa akoby ,,vzduchovu,, bublinu, neprilinaju sa pásy k telíčku, nedotahuju sa správne a v prípade autonehody by takto pripevnené dieťatko mohlo vyklznut. Možnosťou je aj to, aby muž (ak bude doma) išiel von o niečo skôr a prišiel s autom už čiastočne vykurenym už k bytovke. Auto sa vyhreje raz dva.

milanemila
27. máj 2023

Kup fusak/zavinovacku specialne do vajicka, idu cez to pasy takze to je bezpecne. Je pravda, ze poobliekane dieta v bunde/overale do sedacky nepatri, treba ho vyzliect a tak priputat.

autor
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
skeblicka77
27. máj 2023