Ahojte, chcem objednat jedalensku stolicku zo stranky "kociky.sk" a rada by som vedela,ci ma niektora z vas skusenost s touto strankou. Vopred velmi pekne dakujem
My mame odtiaľ tiež všetko, už sme tam nechali pekne cez 2500 euro, odporúčam. Na stránke majú niekedy lepšie ceny ako v kamennom obchode. Sú tam milé a ochotne predavačky.
@luciab19 ináč toto som sa tiež minule čudovala že na internete majú lacnejšie a som jej to povedala na predajni že prečo a ona ešte sama povedala ze tak dáme 5%zlavu a kľudne aj v kamennom dala zľavu sú veľmi zlaté 🙂
@romanatrnavska my sme tam nedávno boli a rovno som vyberala veci, ona mi ich odkladala a sama som jej povedala, že ja si to objednam cez net, lebo to tam majú lacnejšie a plus ešte bude zlava a ona že jasne nie je problém. Tak som rovno robila aj objednávku cez eShop a hotovo. Aj kocik keď sme tam kupovali tak sama nám povedala, že objednajte si to cez net, keby sa Vám náhodou doma nepáči alebo nevojde do výťahu, tak ho vrátite 😊
Super 👍 dakujem vsetkym za info a za tu rychlost 😊
Pridávam čerstvú skúsenosť so stránkou kociky.sk. Na stránke mali uvedenú dostupnosť kočíka, objednala som to, ihneď zaplatila, na ďalší deň od nich ani chýru, ani slychu, písala som tam e-mail, či mi nemôžu kočík poslať skôr, keďže som ho potrebovala pred víkendom, dokonca som tam 2x volala, bez odozvy a popoludní mi zavolá pani, ze ten kočík je dlhodobo nedostupný. Samozrejme, že mi ponúkli iný o 30 eur drahší, hrozná farba a keď som jej povedala, prečo majú na stránke kočíky, ktoré sú dlhodobo nedostupné, nevedela sa vykoktať a stále si išla svoje o tom "náhradnom". Požiadala som o vrátenie peňazí a ešte mi povedala, že to bude trvať 14 dní, pričom mám preštudované obchhodné podmienky, v ktorých sa uvádza, ze ak sa stala chyba na strane obchodníka, ma bezodkladne vrátiť spotrebiteľovi peniaze. Som sklamaná z takého jednania a neodporúčam túto stránku nikomu ani v zlom sne.
Neodporúčám!
Kúpili sme tu kočiar s výrobnou chybou - a to nehovorím len o našom kuse, stretávali sme ľudí na ulici, ktorí mali rovnaký problém, predavačky v kociky.sk to same priznali. Kočiar Easy Walker Jimmy XXL
Prvú reklamáciu v kociky.sk nám uznali, no chybu neopravili. Druhú reklamáciu sme podali hneď na to, lebo s kočíkom sa nedalo chodiť - tu nám zamietli ale vymenili podvozok, ktorý síce momentálne funguje, ale bez záruky a možnosti vrátenia peňazí, ak sa chyba zopakuje - čo sa podľa slov predavačiek stáva. Takže predajca to má veľmi dobre vymyslené - predáva drahé, chybné kočiky, pričom peniaze je ochotný vrátiť až po 3. reklamácii, ku ktorej sa spotrebiteľ nikdy nedostane, pretože mu prvé 2 jednoducho zamietnu. Napriek vážnej chybe.
Veľmi neférový prístup. Predajca ignoruje následne sťažnosti. Určite neodporúčam.
@mostlyharmless áno mam a všetko v poriadku aj so stránkou aj s kamenným obchodom všetko v poriadku