Nechcené tehotenstvo v 20-ke

ejka87
28. júl 2020

Ahojte žienky, ako začať. Urobila som si tehotenské testy, keďže som bola na vyvolavacke MS a cítim sa úplne inak ako pred MS. 2 testy boli pozitívne. Idem k lekárovi dnes. Mám ale len 20 rokov a rodičov by to úplne položilo, keby zistia, že som tehotná. Študujem externe na VŠ. Neviem, čo robiť. Som zúfalá. Hlavne, ako to oznámiť rodičom. S priateľom nemáme bývanie, v podstate nič. Akoby sa mi zrútil svet.

mogaa
28. júl 2020

@ejka87 záleží na tom ako sa s priateľom k tomu postavíte....nech už sa rozhodnete akokoľvek, vždy sa dá nájsť riešenie....študuješ externe, takže dieťa pri externom štúdiu nie je prekážka....čo sa týka bývania, tiež sa nemusíte hneď brať aby ste začali bývať u jedného u vašich rodičov, či si prenajali byt alebo žili zatiaľ tak ako doteraz....možno rodičia spočiatku nebudú zrovna nadšení, ale "zvládnu to"😉obaja s priateľom ste dospelí takže rozhodnutie čo a ako ďalej je len na vás dvoch...

ejka87
autor
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
vikusjk
28. júl 2020

@ejka87 pozri, ak sa ti aj u lekára potvrdí, že si tehu, stále máš ešte nejaký čas, aby si si to rozmyslela. Mala by si to každopádne oznámiť aj rodičom, zistíš, čo si o tom myslia, či by boli ochotní ti pomôcť a ako sa k celej veci postavia. Prvotná reakcia môže byť impulzívna, preto ak by bola, radšej deň-dva počkaj a rozhovor zopakujte. Máš 20, nie 16, záleží aj ako si rozumovo vyspelá a ako to budeš ty vnútorne cítiť. Vieš, koľko "pošmyknutí" behá dnes po svete a tie deti, aj ich rodičia, sú šťastní, že sa pošmyklo ;)

ejka87
autor
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
marianeta
28. júl 2020