Mám 16 rokov a bojím sa, že som tehotná

erikamli
10. júl 2021

Dobrý deň, chcela by som sa vás spýtať, či môžem byť tehotná? Mám 16 a s frajerom sme mali sex a počas toho sa mu pretrhol kondóm. Asi hneď minúty na to si to všimol a vyšiel so mňa. Neejakuoval, ale bojím sa že tam mohli byť "kvapky lásky". Normálne by som nemala mať ovulaciu, ale viem, že ženské telo nie je stoj. Myslíte že môžem z toho otehotnieť. Za odpovede vopred ďakujem.

beate1
10. júl 2021

Môžeš a nemusíš..uvidíš neskôr ;)

erikamli
autor
10. júl 2021

@beate1 len to je to, že mám 16 a študujem a ešte stále mám čas na tabletu po ale strašne to ničí hormóny a neviem či je dôvod na paniku alebo nie

sisa_s
10. júl 2021

V 16 by som neriskovala ovulacia-neovulacia, ejakulacia-neejakulacia a zobrala by som si tabletku po pri pochybnostiach

kri_stin
10. júl 2021

Podľa mňa môžem otehotnieť stačí kvapka pre niektoré prípady, ak nechceš ostať tehotná čo je 50/50 tak šla by som do toho a užila tabletku už len preto že si mladá a dosť ti to môže skomplikovať život. Síce nemusíš otehotnieť ale môžeš a nato by som sa nespoliehala pretože otehotnieť sa dá kedykoľvek a aj z kvapky.

surama
10. júl 2021

@erikamli Tabletka po ti pravdepodobne rozhadze hormony a cyklus na isty cas, ale vzdy lepsie, ako ostat v 16 tehotna. Na tvojom mieste by som uz davno vzala tabletku a nepytala sa na MK, aky na to maju ine baby nazor.

Prepac za uprimnost, ale ked sa citis byt taka vyspela, ze v 16 sexujes, tak by si si najprv mala nastudovat mozne rizika. A nezabudaj,ze su baby, ktore aj vzali tabletku po a aj tak im uz po dome behaju deti 😉

kristina1001
10. júl 2021

@erikamli ja som sa tiež v mladšom veku tohoto istého bála lebo som nemala dostudovame a tak vzala som tabletku a jedine mi potom raz meškala menštruácia dva týždne plasili má že potom môžem.mat problém otehotnieť a teraz po pár rokoch mám 9 mesačnú dcéru tak ak naozaj sa bojíš že si vtom a nechceš tak si ju daj

erikamli
autor
11. júl 2021