Som osamelá mama a vychovávam sama 5-ročného syna. Ste tu nejaké mamy samoživiteľky z Bratislavy, ktoré ste v podobnej situácii?
Aj ja som v pododnej situácii. Začala som od nuly. Pracujem ako (finančný agent) poisťovák. Zarobím si na seba aj malú.
ja som medzičasom úplne vymazala z pamäti, že som mala v minulosti chuť komunikovať nejakým spôsobom so samoživiteľkami. Dnes som už viac vyrovnaná s touto skutočnosťou, nič zásadné sa nezmenilo, mením sa (dúfam) len ja a môj postoj k statusu dokonca nielen samoživiteľky, ale aj slobodnej matky. Treba ísť ďalej v živote....stretávam sa s vydatými mamami a kompletnými rodinami....časom som si zvykla....najlepšie je postaviť sa osudu zoči voči.
Zdravím mamy samoživiteľky a prajem veľa šťastia, sily a odvahu!!! 🙂
@hoohoo ja si tiež myslím, že je takých viac a že by bolo dobre sa stretávať alebo kontaktovať aj za iným účelom ako len porada o deťoch alebo burza. doteraz som vôbec nič o takýchto problémoch nevedela, nik mi nehovoril alebo som nevnímala... ale teraz ako som sa otvorila ja, hovoria mi aj iné, no a teda prežívajú si všeličo. to ja mám ešte leháro. ono je darmo o tom rozprávať, lebo som si všimla, že aj tak väčšina ľudí vôbec nechápe, aké môže mať osamelá mamička problémy. ani ja som nechápala. zišla by sa nejaká stránka podľa miesta bydliska, kde by sa baby mohli dohodnúť aj na spoločných výletoch, povarovať si navzájom atd. alebo keby tak nejaká aplikácia v mobile.
chrissa áno, netreba sa baviť len so samoživiteľkami a nariekať, ale ono je to tak, že ženy, ktoré majú úplnú rodinu nemajú potrebu brať na výlety ešte aj nejakú dalšiu mamičku, buď si vystačia alebo berú rodinu. ja moc rodinu nemám a môj syn je sám, takže hľadáme spoločnosť. aj kvôli tým hotelom, čo som už písala vyššie. že treba platiť za dve lôžka vždy. a predsa majú také mamy viac spoločného aj na rozhovory.
@chrissa
@limitgirl
@hoohoo