Dobrý deň.Prosim Vás viete mi poradiť či to mam správne a pomôcť mi s úlohou 2 a 5.
Ďakujem veľmi pekne
13,5 kg .... to je úloha č.2
13,5 kg odpadu
5.
Stotín
Tisícin
Úloha 2 je 13,5 (1350kg je 100%, čiže 1% je 13,5)
Úloha 5 a) 27 stotín celku (lebo % je stotina)
b) 84 tisícin (lebo promile je tisícina)
Inak… mňa vždy pri takýchto otázkach zaujíma, či sa to pýta dieťa - študent alebo matka 🫣
Ďakujem Vám všetkým veľmi pekne a ostatné úlohy mam správne?
Ostatné je ok
V každom prípade si malo dieťa otvoriť učebnicu, pracovný zošit, pripadne na you tube pustiť Matykara a počítať, počítať a počítať. To nie je jadrová fyzika. Ide o učivo 7 ročníka, ktoré dieťa musí pochopiť.
Ak nestačí vysvetlenie v škole, v učebnici, pozrite si toho Matykara. Krok za krokom vysvetľuje postup, ukáže príklady a zadarmo. 🙂
@nikiki29 ano. A navyse, toto je zakladoskolska matika, nie organicka chemia alebo geologia, teda je to vec s ktoru prichadzas realne pravidelne do styku - zlavy, dane, percenta, uroky, zlomky. Prakticke bezne kazdodenne zrucnosti. To su ti dospeli fakt negramotni ze musia sa pytat na MK?
A mne pride vzdy divne ako sa poniektore cudujete ze by to matky nevedeli. Aj keby sa to pytali matky tak sa pytam musi kazdy ovladat vsetko? Ak by aj nevedli vyrata 5+5-2 tak co.
@gypsomilka je to zakladoskolska matematika. Tu naozaj ma ovladat kazdy kto ma zakladnu skol - lebo je to ZAKLAD. Teda mohol by😁😁
@gypsomilka no potom sa pýtajú tu na koníku, lebo zjavne ani dieťa to nevie....
@gypsomilka Akože tak čo? Ako potom fungujú v bežnom živote? Recepty, zľavy v obchodoch, nebodaj pôžička, hypotéka, bežné platby?
Ty neriešime, že niekto si nepamätá, kedy prišli Cyril a Metod na Veľkú Moravu, či atómové číslo vodíka.
Ja sa vždy čudujem, že niekto si doma k tomu učivu nesadne, ale vypýta si výsledok na nete.
@gypsomilka neblázni ze toto myslíš vážne.
@misanthropicdann vazne. Tak ako ma niekto problem pisat,citat,rovnako tu na svete ziju ludia co nevedia pocitat. Len ked nezazijes nepochopis.
900 + 450 = 1350kg . 1% je 13,5 kg
stotín