Pekny den. Zo skusenosti, nechali by ste 9 rocne dieta poobede do 17hod same doma? Je inak velmi zodpovedny. Do druziny ho z kapacitnych dovodov nezobrali, ide o malu skolu.
Asi by som musela, aj ked nerada. Ma smart hodinky, tak by som ho kontrolovala telefonatom ale aj polohu by som si pozrela.
Ale samozrejme ako pise sissy27, urcite by som prioritne riesila niekoho, s kym by mohol byt.
Podla mna je dost maly na to, aby mohol byt takto sam doma kazdy den. Ono prilezitostne oki, ale nakzdy den, no neviem moc rada by som teda nebola. Mozem vediet dovod, preco ti ho nezvali do druziny? Ak tak by som mu pohladala nejake to strazenie
Zabezpečila by som si nejakú študentku, ktorá by ho aspoň pre môj pokoj skontrolovala. A nedali by sa aspoň ne niektoré dni zabezpečiť krúžky v škole?
@sissy27 No ved to, s pracou nepohnem, tak rozmyslam, co robit. Starki su tak na pol hodinu cesty. Raz za cas by pomohli, ale nie kazdy den.
autorka - asi by som to rozdelila - raz do týždňa nech zostane, 2x by som zabezpečila nejakú študentku a 2x starkých
@vulka To nie je zly napad, ale sme mala obec, o tej 13hod, ako konci, su este vsetci studenti v meste. Ale popritom ma napadla mozno nejaka dochodkyna, asi popatram tymto smerom. Dakujem
a s nejakym spoluziakom keby ste sa dohodli, ktory by mal pripadne rodicov doma? u nich by sa zahrali a potom by ste si u nich dieta o 17.00 vyzdvihli? samozrejme za nejaku fin.odmenu
alebo jeden tatko z nasej triedy spominal, ze dal namontovat interierove kamery, syn o tom nevedel a on si obcas z prace pozrel, co robi, samozrejme aj telefonicky ho kontroloval. Ale tak on je rozvedeny, tak bol na syna sam, nebolo to na dennej baze, ze by bol doma sam
skúsila by som nájsť nejakú pomoc - študentku, aktívnu dôchodkyňu, susedku, možno sa nejak spojiť s rodičmi ktorí sú v rovnakej situácii a nejako by ste to zlepili...