Prváčik nechce chodiť do školy

anetka1020
4. sep 2012

môj syn nechce chodiť do školy, ráno kryči na celí dom neviem si z nim dať rady. prejde ho to neskôr? alebo to takto bude ešte dlho? ☹

xlucia
4. sep 2012

@anetka1020 no asi poradit sa s jeho ucitelkou, nie?

anetka1020
autor
4. sep 2012

Už som sa pýtala pani učitelky ale ona mi povedala že to nieje školska vec a nema sa tym čas zaoberat. ☹ ☹ ☹ ☹

katy1979
4. sep 2012

@anetka1020 to bude urcite mila a empaticka pani ucitelka. nie je taka aj k detom? a preto maly nechce ist do skoly. Maly ti musel povedat dovod preco tam nechce ist. Ale asi to prejde. Nove prostredie nove deti uplne iny rezim. Neciti sa asi isto boji sa.

anetka1020
autor
4. sep 2012

v tride má aj kamarátov zo škôlky tak nechápem. ☹

sisaha
4. sep 2012

@anetka1020 a on chodi uz v 5-tich rokoch do skoly? 😕

anetka1020
autor
4. sep 2012

ano, lebo psychologička odporúčila aby išiel do školy skôr lebo v škôlke sa už nudí, a vie už aj čítať. 😝 🙂 🙂 🙂 🙂

maznacik007
4. sep 2012

@anetka1020 to ze vie dieta v piatich rokoch citat neznamena ze je automaticky zrele na skolsku dochadzku, takych deti je pomerne dost co citaju pred nastupom do skoly...
v prvom rade psychologicka posudzuje aj emocionalnu a socialnu zrelost preto by som sa v tomto pripade obratila na nu teda na vasu PPP ktora vam vydala posudok k predcasnemu zaskoleniu

ak dieta v druhy skolsky den krici na cely dom ak ma ist do skoly tak asi to predcasne zaskolenie nebolo vhodne...

sisaha
4. sep 2012

@anetka1020 je mi to cudne, to ty si vyhladala psychologicku, aby odporucila dieta do skoly? Alebo na koho podnet to bolo? Suhlasim s maznacik007, pri skolskej zrelosti sa posudzuju vsetky stranky osobnosti a robia IQ testy.

anetka1020
autor
4. sep 2012

@maznacik007 na tvojom mieste by som sa nestarala, a určiťe kryčí bud preto lebo nemá kamarátov alebo je zlá učitelka.

dudduli
4. sep 2012