Moze ucitel odmietnut zobrat ziaka na skolsky vylet?
@prasiatko30 Je to aj legislativne podlozene? Mozu sa rodicia pravne branit?
Neviem, či sa to môže ale na ZŠ som mala spolužiakov, ktorých triedna odmietla zobrať na výlet. Títo spolužiaci mali zhoršenú známku zo správania, čiže preto. Teraz tiež pracujem ako učiteľka a keby mám ísť na výlet s puberťákmi ako boli moji spolužiaci, tiež to zvážim.
Ten ucitel si na kazdej tej akcii zahrava s basou, vela krat to robia aj v ramci vlastneho volneho casu preco by mal riskovat s dietatom ktore ma na haku ucitelove nariadenia a nevie dodrziavat pravidla 🤷♀️ mojho dietata spoluziaci raz takto prisli o koncorocny vylet - lebo fagan a par jeho kamosov sa nevedeli vpratat do koze na jednej skolskej akcii tesne pred odchodom na skolsky vylet - dostali napomenutie a nezobrali ich na vylet lebo mali v prdeli cely skolsky poriadok
Moze
a čo takto miesto právneho bránenia radšej vychovať svoje decko aby sa ho učka nebála zobrať na výlet? 🙈
Legislatívne nie je žiadny nárok na výlet. Treba dieťa naučiť správať sa ako človek a vezmú ho aj na výlet.
Pokiaľ viem, žiadny výlet nie je pre učiteľa povinný. Organizuje ho dobrovoľne kvôli deťom a je logické, že naň nezoberie kadejakého nezvládnuteľného devianta, aby skončil vo väzení. Trestať celý kolektív kvôli 1, 2 nevychovaným deťom a nikam nebrať celú triedu, je nesprávne a tak to učitelia riešia takto.
Ale myšlienka, že rodič takéhoto dieťaťa namiesto zamyslenia sa nad tým, čo doma vychoval, chce ešte podávať na učiteľa sťažnosť, ma rozveselila.
no, samozrejme, že može, vylet nie je povinný! už si to uvedomte.....učitel nemusí ísť na žiadny výlet a nemusí vziať nikoho....a už vôbec nie dieťa, kt. má napr. problémové správanie....čiže vaše právne branenie vam nepomôže.....môžete ísť na výlet s ním vy;)