Prosim Vas je tu niekto komu aktualne dieta prebera v skole na geografii Aziu? mala by som par otazok ohladom uciva,zda sa mi ze ucitel po detoch chce zbytocne vela..
Koľko majú do týždňa hodín?
My sme mali pracovný zošit vyplňať a teda zapotili sme sa obaja pri tom,ja i syn.Info,ktoré o dva týždne musí zabudnúť a nikdy v živote nebude potrebovať.Ale to bol priman n a 8r. gymku,zodpovedá 6,tr,...ale nesťažovala som sa,len pomyslela svoje,škola to vyžaduje,tak to napíšeš,nemusíš variť,prať,na pole ísť kopať,tvoja práca je učenie,tak makaj.
@janulka2811 toto robi aj moj syn v 3. ročníku. Zakresluje mesiac a vi vybrané dni aj pocasie. Baví ho to. Je to zalezitost 5 min. do rámčeku zakreslit obrazok mesiaca a pocasie
@pribinak ved aj nasu to bavi - nastastie.
My sme take nieco nerobili,no je pekne ked dieta pride a povie,ze aky je pekny mesiac v splne,povie nieco o obratniku raka,rovniku 😉
Podla mna sme sa ucili kedysi viacej,teraz sice sa robia projekty,no zato basnicky nase slovenske sa neucia vobec,comu nechapem.
@janulka2811 my práve trénujeme na Hviezdoslavov Kubín. Mame peknú prózu tentokrát, vždy doteraz mal báseň. A na 1. stupni sa básničiek učili veľa.
@hettinka u nas vobec sa neucia a to je na druhom stupni.Za mna sme mali najmenej dve basnicky do tyzdna,teraz nic ziadna 😱 Zato same projekty ...
Neviem cim to je,ze niekde sa ich ucia a niekde nic.
@janulka2811 je to učiteľkou, rak ti poviem. Ja som učenie sa básničiek neznášala, jazyky a matika mi išli oveľa viac, ako bifľovanie básničiek. A syn sa naučí, ak musí, ale dobrovoľne teda nie. Staršia poéziu miluje, aj píše vlastné.
Mladší má rád spomínanú geografiu, ale berú teraz Afriku, nie Áziu ... ale on je na to maniak, od malinka len sedí v mapách a cestuje prstom po mape. V 6 rokoch vedel názvy hlavných miest z celej Európy, teraz už dáva všetky väčšie štáty v rámci sveta, rovnako pohoria, rieky, vlajky štátov... Takže podla neho by sa mohli učiť aj viac. Učia sa z knihy, všetko čo tam je musia vedieť.
Aj nasi este len afriku. Maju hodinu do tyzdna. Sama slepa mapa. Asi kazda chce nieco ine.
Aj my sme ešte len na Afrike.
ucia sa z Azie pohoria,niziny, nahorne plosiny,puste...spolu ich je 29 a v knihe ich je len asi 7...tak ci tych 29 nieje zbytocne vela?
@loren nemyslím si, že ich je veľa, ak ich je 29. Pri tom množstve všetkých povrchových celkov, je to naozaj v pohode. A treba si uvedomiť, že potom začnú preberať jednotlivé oblasti Ázie, kde sa s tým znova stretnú. Aspoň to pre nich nebude nové. A typujem, že sú to pojmy, ktoré majú ukázať na mape. Takže si naozaj nemyslím, že je toho veľa. A povedzme si, že niektoré deti pôjdu na SŠ kde ani nebudú mať geografiu, takže sa s tým už nikdy nestretnú. A nemyslím si, že v rámci všeobecného prehľadu stačí vedieť iba Himaláje a Kaukaz. Ak sa to budete učiť s mapou, tak to pôjde rýchlo.
Vies i ked sa dozvies,ze chce po ziakoch zbytocne vela,co s tym ty urobis?
Ako myslis vela?Vypracuvaju denne projekty o pozorovani mesiaca az do Vianoc,pretoze moja piatacka hej.Nestazujem si i ked viem,ze je to totalne hlupost,no neriesim to.