Druháčka sa nevie sústrediť

jazminn
27. okt 2012

Moja dcéra je druhačka. Do prvého ročníka chodila do viactriednej triedy na dedine a do druhého ročníka začala chodiť do mestskej školy. Ukázalo sa, že je na oveľa nižšej úrovni so znalosťami, ako deti v novej škole. Postupne, ale všetko doháňa, ale na hodine sa nevie sústrediť...

ematko29
16. nov 2012

@jazminn ahoj ja mám tiež druháčku,azatial sa učitelka nestažovala aked som sa informovalôa tak učitelka povedala,že je všetko v poriadku ale...my máme problém doma,je strašne pohodlná,je strašne nezodpovedná.Nevie si pripraviť veci do školy a vôbec nepreberá zodpovvednosť za školské veci.Neviem či je to normálne a časom sa to upraví?A k tvojmu problému,až teraz som si prečítala tému....Zmenilo sa niečo?Ja si myslím,že tvoja dcéra,si musí zvyknúť na novvý sistém,Záleží aj na tom ako sa správa doma,či ani doma sa nevie pri učení sústrediť,ak ani doma tak by to mohol byť problém.Určite to treba riešiť s učitelkou.držím prsty

jazminn
autor
16. nov 2012

no u nás veľká zmena, včera bolo rodičovské a bola som veľmi prekvapená, a spokojná...

jazminn
autor
24. apr 2013

no, ale bolo znovu rodičovské a znovu zmena, ale k horšiemu...
stále pretrváva problém nesústredenia...nezodpovednosťi...učiteľka tvrdí, že nie je hlúpa, ale vedomosti nevie použiť
je flegma, ju to nevie rozhodiť...zajtra ide na liečenie do Smokovca na dva týždne, /je aj trochu anemická/ uvidíme, čo bude keď sa vráti...

rohacka
24. apr 2013