Zaujimalo by ma, co vsetko ste uz riesili v skole, ake problemy, kedy zasahujete, kedy nie, kedy to nechavate na deti, aby si to vyjasnili same, kedy to neriesit, ani neodporucate detom riesit to vobec. Myslim najmä rozne konflikty medzi detmi, nie problemy tykajuce sa ucitelov. Od banalit, ako znicene pero, ukradnute sponky do vlasov, schovavanie pomocok, cez nicenie veci, nevracanie pozicanych penazi, az po sikanu, bitky, urazy. Pretoze som si uvedomila ze je dolezite aby sa deti ucili si riesit problemy aj sami, ale vtedy na druhej strane rodic nejakeho dietata, ktore vyvolalo konflikt alebo sposobilo problem, nedostava tak spätnu väzbu, co sa deje a nemoze urobit vychovne korekcie. A uvedte aj vek dietata, lebo vsak ine je sa zastat 7 rocneho a ine 14 rocneho. Pytam sa preto, lebo osobne som teraz nieco riesila a zaujala ma podrazdena reakcia rodica, v zmysle, ze co riesim "kraviny".
A zabudla som uviest vek-ked som riesila tu sikanu, dcera bola druhacka na ZS. Takze este dost male (7-8 rocne) dieta.
Za dcéru som riešila len sikanu. Napodiv, škola sa do toho obula a problémové dieťa (s ešte problémovejsimi rodičmi) vyrazila (súkromná škola). Dcéra o dva roky maturuje, stále je na tej skole a nijaký ďalší problém nenastal. Syn je druhak, tam som ešte neriešila vôbec nič.
riešila som šikanu- 13 ročný, dohovor riaditeľa školy pomohol.
o inom konflikte neviem.
Za starsiu dceru som v skole riesila sikanu, nakoniec sme ale zvolili odchod na inu skolu, lebo sa ukazalo, ze ucitel to nie je ochotny riesit, resp. situaciu iba zhorsil. Inak som nemusela riesit nic, starsia dcera je dospela, mladsia je v sekunde, takze snad uz ani riesit nebudem musiet. Ale obe deti mam velmi samostatne a ani by mi nedovolili nieco riesit.