Ahojte...nedalo mi neotvorit tuto temu...nakolko som vcera mala sud ohladom stretavania sa mojej 21 mesacnej dcerky s otcom. Navrh si podal on....nakolko tvrdil ze mu branim v styku co je blbost pretoze ju mohol vidiet kedy chcel mali sme predtym stretnutia na dohode. Lenze on sa radsej venoval chlastu (je alkoholik vedeny na psychiatrii+ ma depresivno uzkostne stavy) , ale vcera si priniesol potvrdenienod psychiatricky ze z alkoholizmu sa liecil iba 3 mesiace. Ako ja som uplny laik ale tolko este viem ze za 3 mesiace sa z alkoholizmu nevylieci a aj viem ze pije stale aj ked tvrdil ze alkoholu sa nedotkne co je blbost lebo to mam potvrdene dvoma jeho byvalymi priatelkami , ktore s nim zili uz po nasom rozchode ze pije stale. Tiez som to tam uviedla na sude a taktiez,ze tie jeho byvale su ochotne to dosvedcit na sude. Ale sudkynu to nezaujimalo. On je otecko a ma prava...ale aky otecko je to nikoho nezaujima...stretaval sa s malou za mojej pritomnosti kedze je este malinka a na tych stretnutiach som sa jej venovala ja nie on..on bol len tichy pozorovatel....ani to sudkynu nezaujimalo..ako ani to ze on ju chce vidiet iba preto ze plati vyzivne tak aby z toho nieco mal....Pije....za rok vystriedal 6 zamestnavatelov....nikde dlho nevydrzi,alebo mu daju vypoved este v skusobnej lehote lebo pracovat sa mu zrovna nechce . Za necele dva roky vystriedal 4 partnerky a momentalne uz ma piatu. A sud sa takehoto otecka zastava....a aj kolizna....ako sklamana som z nasich sudov...nie je pravda ze sudy vzdy stoja na matkinej strane....a to ze malu nechcel a posielal ma.na potrat to ani nebudem rozoberat....nestaral sa cele tehotenstvo...ani ked sa narodila...az po sude kde mu vytycili vyzivne kde mimochodom bojoval za to ze on viac ako 50€platit na decko (jeho vyjadrenie) nebude...klame kade chodi....a teraz zrazu mu ide o stretavanie s dcerou...hra sa na ublizeneho otecka , ktoremu je branene v styku... a sud sa takeho otecka zastava...je mi z toho celeho zle....len tolko