Pomoc pri zvýšení výžvného

fatamorgana1
4. apr 2018

Ahojte, mala som pojednavanie ohladom zvysenia vyzivneho, taha sa to uz rok a pol. Dotycny nikdy neprisiel. Ale dnes prisiel aj s pravnikom, ako je to na sk zname, moj ex pracuje ako taxikar samozrejme 40h mesacne za cenu 92,- (hahaha). Byva u rodicov kt ho satia a zivia (ma 38rokov). Ja som onkolog pacientkou, a pracujem na dohodu, na niekolko hodin. Nasa firma vsak robila nieco vv jednom vchode kde dotycny odporca byva v podnajme (na sude som to poved a on sa vyjadril ze tam byva jeho kamarat a on u neho obcas prespava, co vsak nie je pravda, nakolko mi domovnicka vravela ze tam normaalne byva). Vraj ma plat 92e a ztoho plati 60e vyzivne,ziadne ine vydavky nema (osatenie, tel a stravu platia rodicia), co je vsetko loz,pretoze jeho mama v zivote nedala nic zadarmo. Zahral sa na takeho chudacika, zahral na city. Mna teraz sudkyna vyzvala aby som predlozila vsetky doklady o kupe hocico pre dceru do 15dni (blocky,....ako ja teraz zdokladujem stravu, za 15 dni, sa toho nenazbiera urcite.) a okrem toho mam doniest svoje papiere od doktora ze som naozaj onko pacient. To je neskutocna sila, tak ja sa mam preukazovat a on vyjde ztoho ako neviniatko?a to podotykam dcera ide do 1r na strednu skolu, posiela vyzivne 60e a nikdy nedal naviac ani cent. Mate niekto nejake blocky o strave kt by ste vedeli prefotit mi?

lienqa
4. apr 2018

To je blbosť fotiť ti bločky, určite si nešla nakupovať potraviny na druhý koniec Slovenska..skús to inak premyslieť..

pribinak
4. apr 2018

nepozeraj sa na to tak, doloz co treba a uvidis ake vyzivne vyrube sudkyna. Daj tam kolko platis dcere listky na autobus, kolko stoji skolska jedalen, kolko stoji kruzok, mobil, internet, daj hocico co si kupovala na jedenie, drogeriu ci skolske pomocky, napr. ze zo skoly ide do divadla, alebo ze maju vylet

blocky vies zohnat aj od dobrej susedy, ze kupovala napr. topanky, alebo robila nakup a kupovala pracie prasky ci nieco na oblecenie pre deti