Alimenty v Rakúsku

kiarkak
29. jún 2015

ahojte viete niekto ako je to s vyplácaním alimentov v Rakúsku? Podľa čoho sa vypočítava ich výška apod. Otec dieťaťa je zamestnaný v Rakúsku, na výplatnej páske vykazuje cca 1000 e mesačne čo je nezmysel, nežijeme spolu, máme 8 ročnú dcéru, ja nepracujem nakoľko mám ešte dva roky VŠ (denné št.). A ešte ako je to s familienbeihilfe či nám on tie peniaze musí dávať alebo si s nimi môže nakladať ako sám uzná za vhodné? Ďakujem

sissy27
29. jún 2015

@kiarkak a on alebo dieťa sú rakúskymi občanmi?

maciatkolulu
29. jún 2015

@kiarkak Pokial ma na vyplatnej listine tolko, tak to bude sud posudzovat, nic nenarobis. A kde budes podavat navrh na vyzivne? A preco nepracujes? Denne studium si zamen a dialkove, ved mas 8rocne dieta preboha, to nevies zvladat? Inak rodicia su povinni sa postarat spolocne, na to nezabudaj a denne studium ta neopravnuje k tomu, aby si nepracovala. Pracuju zeny, co aj studuju a maju babatka. Inak je naozaj dolezite, kde budes podavat navrh. Doteraz ti nic neplatil, ci chces zvysenie?

kiarkak
autor
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
kiarkak
autor
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
sissy27
29. jún 2015

@kiarkak výživné na dieťa sa rieši na miestne príslušnom súde podľa trvalého pobytu dieťaťa, tak neviem čo ty chceš riešiť v rakúsku... on je tiež predpokladám stále slovenským štátnym občanom...

kiarkak
autor
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
kiarkak
autor
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
sissy27
29. jún 2015

@kiarkak no aká otázka také odpovede...

snowmiss
29. jún 2015

presne ako pise @sissy27 , on moze byt aj v tramtarii, ty to riesis s tunajším sudom...

maciatkolulu
29. jún 2015

@kiarkak zial moze vymyslat kolko chce, kazdy jeden sudca posle aj teba do prace. VS nie je povinna a je rovnako tvojou ako aj otcovov povinnostou zabezpecovat dieta. Kde ma dieta trvaly pobyt? Moze zarabat kde chce, sud sa bude konat tam kde je TP dietata a on iba dolozi potvrdenia o prijme od zamestnavatela.

zabudnuta
29. jún 2015