Low cost svadba

26. jún 2024

Ahojte, september- október plánujeme s partnerom svadbu. Avšak ja ešte študujem, a kopu peňazí ma stojí štúdium a mesačne príjmy nemám veľmi veľké. Plus prerábame byt a v budúcnosti by sme si radi kúpili dom. Príde mi ľúto vyhodiť kopu peňazí za 1 deň. Avšak je to len raz za život (snáď 😅) a preto nechceme zase len svadbu o 2 svedkoch bez hostiny. Ako čo najviac ušetriť, zároveň aby to bolo také slušné, žiadny luxus, ale také primerane? Máte nejaké tipy ?

surama
26. jún 2024

Vyberte si peknu salu na dedine + catering, namiesto kapely DJ a mas fakt vela penazi usetrenych.

veronicka88
26. jún 2024

Doobedu obrad/MU a rodičia + súrodenci obed . Takto by som to urobila ja dnes🙈prípadne ešte akoby švédske stoly má večeru a domov. Dnes by ma nikto medonutili robitbkalsicku svadbu. Ani zadarmo🤣

mimi3008
26. jún 2024

Jedno co mi napadlo, ze svadobne saty. Neviem, ako idu ceny teraz, ale pred 10 rokmi (presne v rovnakom roku sme sa brali my, aj svagrovci) ma saty podla mojich predatav stali kolo 250 eur aj s topankami, bolerkom a zavojom, nove, kupa, nie pozicanie, len som musela viac pohladat...svagrina dala za svoje cez 1000 eur, pri tom mne sa naprikpad ani velmi nepacili...

babulkomale
26. jún 2024

Dvoje saty na mieru ma u krajcirky vysli menej, ako poplatok za jedny x- krat oprate z pozicovne.
Neslo mi o peniaze, ale chcela som mat presne take, ake som si navrhla. Ze to bolo lacnejsie, bol prijemny bonus. Ale my sme mali teda velku svadbu, muz bol prvy syn co sa zenil a ja prva z nasej rodiny co som mala svadbu na Slovensku, tak to bolo treba vyuzit 😃
Tiez nemusis mat lodicky zo salonu, aj tak su z Ciny, kludne na jeden den kup lacne, nohy by ta boleli aj v drahych a uz ich pravdepodobne nevyuzijes...
Video zo svadby sme v zivote nepozerali, ak ste podobne typy, tiez je vam zbytocne. Mne stacia fotky, nie som fanusik pohyblivych obrazkov.