Zničila som si život

1. mar 2022

V 50tke musím začať od nuly.Nemám ani svoj byt a toto ma najviac trápi.
Vždy som pracovala za nízku mzdu,mám len učilište takže som pracovala len vo fabrike alebo ako predavačka.Momentálne pracujem ako upratovačka uz druhý mesiac ale nevládzem.Nevládzem upratovať 8 hodín,je to pre mňa vyčerpavájúca práca.2 mesiace ma už bolí neskutočne celé telo.Každý deň prídem narobená a zničená a čaká ma doma bordel.Cez víkendy zase len upratujem byt,periem,varim,pečiem,žehlím,nemám žiaden oddych.Moje deti nechcú s ničím pomáhať,stále majú mobil v ruke.Teraz som chorá,druhý deň mám teploty ale postarať sa o deti a domácnosť musím.A aj keď som chorá deti nepomáhajú.