Zlé životné rozhodnutia

domibed
11. mar 2022

Ahojte. Mám pocit, že som sa zle rozhodla. Ako dieťa a teenagerka som bola vychovávaná veriacou mamou. Dosť ma to ovplyvnilo napríklad aj vo výbere povolania. Vyštudovala som pedagogiku. Prvý stupeň a ms. Lebo deti sú radosť. Šťastie. Zo spásu som išla na prijímačky na vsmu. Na prvýkrát má nevzali, ale bola som tesne pod čiarou... Bola to veľká rána, smutok... bol to môj tajný sen Ďalší krat som neksusila. Lebo to bolo "znamenie".. moja viera a postoj k cirkvi sa dosť výrazne zmenil. nie je to stredobod môjho dna... okrem toho Už mám aj vlastnú dcéru. Som na materskej a po pravde ja si neviem predstaviť že sa vrátim do škôlky .. myslím, že moje vlastné deti naplnia moju kapacitu a od roboty by som čakala niečo iné. Nejaké sebavyjadrenie.. ozaj uvažujem často ale by to bolo keby študujem na VŠMU, kde inde by som bola... Ako riešite svoje zle rozhodnutia keď vás mátajú?
A dá sa vôbec povedať že bolo zle?

vamajka
11. mar 2022

@domibed Ono asi nie je velmi vhodne otacat sa za minulostou, ktoru aj tak nezmenis. Pozeraj sa do buducna a co takto zamestnat sa v CVC a venovat sa detom v ramci literarno-dramatickeho kruzku, alebo nieco pod. Synova vychovavatelka chodila natacat policajne prip., sudnu sien mozno by si mohla skusit a clovek nikdy nevie kto si ta vsimne, ved nie vsetci herci musia byt studovany.

miadi
11. mar 2022

Ved to skus este raz na VSMU ktosi mudry povedal ze najviac lutujeme to co sme neurobili nie chyby ktore sme urobili. Aj ked prijimacky uz Asi boli.? Nevadi tak sa priprav a pojdes o rok, Ja obdivujem ludi co robia s detmi v skolke skole . Milujem moje deti ale 20 cudzich by bolo na mna moc. Toto povolenie je ušlachtile a mali by ho robit len ludia ktorych naozaj bavi a naplna. Pre ich dobro a Hlavne dobro deti. A keby Ta nezobrali Mozes jednoducho hladat iny job inu profesiu ktora Ta bude viac naplnat,

janetinka27
11. mar 2022