Žena po 30tke

6. jún 2023

Dobrý deň ženy,chcem sa spýtať na váš názor. Je normálne,aby 31 ročná žena nemala nič,ani vlastné bývanie ani auto,pracuje v nemocnici a býva na nemocničnej slobodárke? Ide o to, že syn si takú našiel a je s nej úplne unesený. Syn pracuje ako vodič,má aj svoje bývanie,aj auto,bol aj dosť prelietavý,žije si nad pomery by som povedala a má 38 rokov. No ale moc sa mi to nepáči...

domiklik
6. jún 2023

Už si ju spoznala? Rozprávala si sa s ňou?

karolinakk
6. jún 2023

Možno si šetrí a peniaze ma na ucte 🙂 netreba súdiť len podľa toho že nemá vlastne bývanie

mirkava
6. jún 2023

Ja som si kupovala byť keď som mala 30. Co z takého nemocničného platu? Nemôže moc vyskakovať. Skús jej dat šancu, nemusí byť zlá baba a nepoznáš jej minulosť. Možno byvala u priateľa tak ako ja do 30tky.

simsalabim
6. jún 2023

Ak je to sestricka, tak sa ani nedivim, ze si este nenasetrila na vlastne byvanie. Take potrebne povolanie a vobec nie je docenene a patricne financne ohodnotene.

Synovu priatelku by som chcela spoznat, az potom by som si utvorila nejaky nazor. Dopredu ju odsudit nie je fer.

domkakvet
6. jún 2023

Preco by mala mat vlastne byvanie, je slobodna a vyhovuje jej to zrejme tak a za dalsie financne by mal zabezpecovat chlap a nie zena.

valeria_h
6. jún 2023

Áno, je to úplne v poriadku, neviem kde žiješ, ale nie každý človek dosiahne na hypotéku a nie každý má státisíce po vreckách. Študovala, praxovala a teraz pracuje. A tie platy nie sú teda nič moc. Nesúď.

jj298
6. jún 2023

@domkakvet fiha. To je dobre predpotopny nazor.

valeria_h
6. jún 2023

@domkakvet Nie, finančne by sa mali podieľať obaja aj žena aj muž. Spoliehať sa na muža je cesta do pekla.

olimuc
6. jún 2023