Vzťah s mužom z Iránu

missincognito
10. dec 2022

Ahojte,
chcela by som sa opytat, ci tu je zena, ktora mala vztah s Irancanom, alebo ma blizku osobu, ktora nieco take riesila.

Spoznala som sa s jednym muzom, povodom z Iranu, ale zije a pracuje v Londyne ako podnikatel. Velmi som ho zaujala a chce prist za mnou na kavu, aby sme sa blizsie spoznali a povedal, ze by ma chcel financne podporovat a ulahcit mi studium, nakolko o mne vie, ze som studentka. Tiez spominal, ze ak si budeme rozumiet, mozeme si spolu vybudovat vztah, ze mi bude pomahat a ze budem zanho rada…Ja vsak studujem na SK, takze by to bolo na dialku, ale on v tom nevidi problem. Telefonovali sme spolu cez videohovor a vyzeral a komunikoval uplne normalne…takisto je ohladuplny a nevyzaduje si pozornost, ked vie, ze sa ucim na zapocty.
Mne to vsak pride cele nerealne, ze sem pride na stretnutie len kvoli mne, ale na druhej strane, pri posedeni a rozhovore na jednej kave medzi ludmi nic zle nevidim. Skor ma desi to, ze si nazivo obidvaja sadneme a budeme sa chciet stretavat castejsie…a realne neviem, co mi moze hrozit do buducna. Pocula som kadejake pribehy zalozene na skutocnych udalostiach ohladom Iranu a zacinam mat z toho stretnutia obavy.
Prosim o Vas pohlad na vec.
Dakujem velmi pekne.

krisbar
10. dec 2022

Mne to skor znie ako scam.....zachvilu zacne tahat peniaze, alebo ako muz ktory hlada sugar baby. A ak ani jedno to nie je...tak ak zije v LND by som problem nevidela. Skor medzikulturne rozdiely. Ale cele mi to zneje nerealne. Neviem si predstavit ze muz pride z LND len tak na kavu...

lilienlukacs
10. dec 2022

@missincognito nedávno dávali v správach ženu ktorá si začala s podobným. A uz nie je medzi nami tak maj trosku rozumu nech neskončís ako ona a nepredá ta niekde na organy.

kornelies
10. dec 2022

@krisbar Mne blikaju dve cervene kontrolky: nema problem sa vidiet raz za cas a este ju chce podporovat financne. Toto nemoze muz povedat pred prvym rande. Je to ciste tlacenie kalerabov.