Využíva ma?

evak10_
25. jan 2023

Ahojte žienky .
Mam jedného brata, a rodičov už nemáme. Vyštudoval vysokú školu odbor zdravotník, a nakoniec odišiel ajzs jeho ženou do Rakúska pracovať. Jeho žena je rumunka .
Problém je, že nepracuje v tom co vyštudoval. Skončil s červeným diplomom, je šikovný a teraz pracuje ako upratovač a vyjadrovať na diskotéke. Jeho žena odvtedy co sú tam ma snáď už 5 zamestnanie. Nikde nevydrží robiť .
Už nemáme rodičov a brat odomna stále pýta peniaze. Raz 100 euro. Naposledy už 5000 co je pre mňa neúnosné . Je mi jo ľúto lebo je to dobrý chlapec ale odkedy je so ženou akokeby ohlupol. Teraz ma brat uz tretiu pracu zaroven. Robi v teoch pracach naraz

Posielam mu aj lieky lebo tam nemajú lekára
Ďakujem za vas nazor

syslik81
25. jan 2023

brat je dospely -prestan sa onho starat .. nech sa postara zena .. ano vyuziva ta a riadne ... nech sa vrati na sk alebo najde pracu kde mlepsie zarobi -co budu robit ak budu mat deti? ani korunu mu uz neposli

vamajka
25. jan 2023

@evak10_ bude pytat dovtedy pokial mu bude davane

lukbe
25. jan 2023

@evak10_ on by mohol posielať peniaze tebe.

anjelicek26
25. jan 2023

Dvaja pracujuci dospely... nevidim dovod mu dat ani cent... ma si normalne platit zdravotku a nie robit nejake blbosti na cierno...ked si v rakusku nevie ako zdravotnik najst do troch dni pracu ako Pflegekraft, je pre mna nepochopitelne...

monalisa1111
25. jan 2023

@evak10 ťažko usúdiť či Ťa využíva. Možno len nemá inú možnosť, než Ťa poprosiť o pomoc. Trochu zvláštne, že dvaja ľudia nie sú schopní si zarobiť dosť na všetko čo potrebujú. Skôr by som s ním hodila reč a chcela o jeho situácii vedieť viac. Pretože môže skončiť na tom finančne veľmi zle. Musí si uvedomiť že si musí poradiť sám a nie od Teba stále pýtať peniaze

pribinak
25. jan 2023

Využíva a poriadne. Najviac mu pomôžeš ak mu povieš NIE
Tam bude nejaký veľký problém o ktorom nevieš

luccija
25. jan 2023