V čom ste po čase v živote nabrali odvahu?

18. sep 2023

Žienky, v čom ste po čase konečne nabrali odvahu a urobili to?
Ja som sa veľmi dlho bála dať výpoveď v práci. Konečne som sa odhodlala podať ju. A otváram si živnosť v tom odbore a skúsiť robiť veci sama na seba. Cítim brutálnu úľavu, nech už to dopadne akokoľvek. Oblasť vzdelávanie. A čo vy?

lucka_ke
18. sep 2023

zmeniť prácu, zatiaľ len študujem, ale takto o rok by som už mala robiť niečo celkom iné ako doteraz

lulahausi
18. sep 2023

Rozviedla som sa, odisla do Nemecka a nelutujem ani minutu. Som uspesna v tom co robim, mam dobreho muza.

xnatalkax
18. sep 2023

Aj ja som dala vypoved a nemala som novu pracu bolo to tazke pol roka som sa odhodlavala. Ale ked som to spravila kamen mi padol zo srdca. A tiez som chcela zacat podnikat, ale nejako som sa zlakla a znova som k klasickej praci. A zase rozmyslam ci neist podnikat ked viem ze by to malo uspech. Je to tazke…

omg1992
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
h2
18. sep 2023

U mňa je to vekom skôr naopak. Ako mladá som bola za každú blbosť, mala som odvahu na všetko, až mi rozum stojí, keď si na niečo z toho spomeniem. Teraz, ako som už staršia, tak nemám zďaleka takú odvahu.

bluka2
18. sep 2023

Tiež výpoveď v práci. Rovno po škole som mala “dobrý vlek”, super plat, ale nepáčila sa mi krajina. Tak som dala výpoveď bez toho, aby som niečo mala a potom som rovno dostala ponuku, síce za menej peňazí, ale tam kde som chcela byt. Táto skúsenosť ma posilnila na veľa rokov. Ďalšia taká skúsenosť, z ktorej som dlho čerpala silu bol pôrod doma. Obe veci som si potom aj zopakovala a teraz z toho mám životný štýl 😃žijem tak,ako sa mi chce

blancheporte
18. sep 2023

Slušne som poslala toxicku švagrinú do..... a nabudúce slušne vysvetlím určité veci aj svokre. Takže tak 🤷

lindous
18. sep 2023

Vycestovať na stáž.. dlho som to odkladala, po prvom dni tam som už ani nevedela prečo a čoho som sa tak strašne bála 😊

levandula7
18. sep 2023