Starší partner a moja rodina

15. mar 2022

Ahojte, chcela by som vedieť váš názor alebo pohľad na môj prípad, prípadne nejakú radu. Mám 23 rokov a som študentkou VŠ (do konca štúdia mi ostáva ešte rok). Doteraz som bývala na byte v prenájme v meste kde študujem ale o mesiac odchádzam a ďalší školský rok už nebudem na žiadnom ubytovaní kvôli škole keďže do školy už reálne chodiť nebudem pretože budem mať už len prax v mieste bydliska. O čo ale ide. Mám priateľa s ktorým som 2 roky. Naši doma o ňom nevedia, vôbec že sa s ním stretávam nakoľko to nemajú odkiaľ vedieť, nepovedala som im to. Väčšinu času som bola na byte v meste kde mám školu a keď som nebola tu tak som chodila za priateľom. Priateľ má však 40 rokov (áno viem, že tam je väčší vekový rozdiel). Domov som chodila tak raz za 2-3 týždne aj to len na víkend, inak som bola väčšinou cca 3 dni v škole a 4 u priateľa (keď sa chodilo prezenčne). Problém je ten, že keď odídem už z tohto bytu v meste kde študujem, neviem ako to "vybaviť" doma. Viem, že naši by boli proti, kebyže im poviem, že mám staršieho priateľa aj keď si perfektne rozumieme a vieme spolu fungovať (boli/sú časy keď som/bola s ním napr. mesiac-dva vkuse - keď sme mali školu online a ja som bola akoby v tom prenajatom byte - akurát sem-tam som išla napr. na 2 dni domov sa ukázať) a keďže ho z časti aj poznajú tak viem, že by nesúhlasili aby som s ním mala čokoľvek spoločné. Otázka je, čo mám robiť keď chcem byť s ním, ale bojím sa toho čo by na to povedali naši doma. Určite by mi zakázali sa s ním stretávať s tým, že dokým žijem pod ich strechou a živia ma tak budem robiť tak ako oni chcú a podobné argumenty.
PS 1: Naši ho nemajú radi kvôli povesti jeho ex manželky - je známa po celom meste a okolí, čiže jeho priezvisko je dosť známe (nebola to práve najlepšia žena, dôvod rozvodu: zistila že je na ženy a s jednou doteraz aj žije).