Samota 30 ročnej

30. apr 2022

Ahojte, v prvom rade všetkým želám krásnu sobotu. Prišla som sem trochu si vyliať srdce a možno by som dostala aj nejakú radu, za ktorú by som bola naozaj veľmi vďačná.

Som 30 ročná, slobodná a bezdetná, vždy som sa snažila žiť, vždy som chcela mať zopár kamarátiek, nájsť si muža a mať rodinu. Už takmer 9 rokov žiaľ zisťujem, že aj za takú dobu som si nikdy nevedela nájsť čo i len jednu kamarátku, každú ledva ledva nájdenú známosť som vždy doplatila, bola iniciatíva a snaha len z mojej strany, vždy som sa snažila si nájsť na kamarátku čas, aj keď mám veľmi náročnú prácu, v ktorej sa síce nenarobím rukami, ale sú dni kedy prídem domov ako vyflusnutá. Ďalej do toho aj študujem takže občas mám tých povinností viacej. Moje "exkamarátky" ma vždy poslali kade ľahšie alebo ma začali úplne ignorovať až sa niť pretrhla, čo ma vždy bolí. Cítim sa sama, nemám s kým ísť vybehnúť len tak v teplákoch na kávu, niekoho pozrieť, zavolať, proste nič. Čokoľvek chcem musím ísť sama, preto sa nejakým udalostiam vyhýbam, lebo ísť niekam si sadnúť na víno sama nepôjdem.

Môj život sa krúti len okolo práce a momentálne aj školy, keď mám voľný čas chodím si sem tam zacvičiť, myslela som si márne, že pokiaľ pôjdem cvičiť na nejaké skupinovky, že si tam nájdem aspoň nejakú známu... Nenašla som. Naozaj sa veľmi často zamýšľam, kde robím chybu, som spoločenská aj empatická, nikdy som ľudí nesúdila a vždy sa snažím každého pochopiť. V práci sa mi taktiež nepodarilo za 5 rokov čo som tam nájsť si niekoho.

Som z tohto všetkého veľmi smutná, keď vidím, ako kamarátky spolu sedia na káve smejú sa, porozprávajú sa a užijú si spoločný čas. Veľmi závidím, pravdaže v dobrom. Obzvlášť ma vie naozaj položiť na kolená, keď vidím rozlúčku, oslavu, kde si žena pozve aj 10 kamarátiek a ja si na svoju oslavu nemám okrem rodiny (za ktorú som vďačná) pozvať. Ubíja ma to.