Problémy vo vzťahu

maya147
23. apr 2013

S priatelom sme spolu skoro 3 roky, máme 8 mesačného synčeka. Nás vztah bol najprv super, ale cca pred 1,5 rokom to začalo škrípat a ja som sa s ním chcela rozíst, zistila som však že som tehotná. Tak sme to urovnali a fungovali dalej. Medzitým priatel začal podnikat mimo domova a často nebol doma. Ja som mu pomáhala s firmou, robila učtovníctvo a tak. Ale aj tak sme sa občas pohádali. Po narodení syna sa však náš vztah nezmenil k lepšiemu, aj ked som v to naivne dúfala. Aby ste ma rozumeli, som študentka VS aj ked teraz som prerušila štúdium, pre zdravotné problémy syna. Bývame u jeho rodičou. Nie som tam štastná. Kedže malý nie je uplne ok, a boli sme aj na nejakých operiáciach potrebujem s ním viacej pomoct. On však teraz otvoril aj druhú firmu- už v mieste nášho bydliska, no je doma ešte menej.