Problémy v rodine

mileena300
25. okt 2020

Dobrý deň,

potrebujem poradiť alebo možno len usmerniť som študent denného štúdia na vysokej škole v 2. ročníku rodičia sú už pár rokov rozvedení na súde ma chcela do starostlivosti matka mám 2 súrodencov brata ktorý má 37 rokov a sestru, ktorá ma 27 rokov. Matka so sestrou pracujú v zahraničí takže doma sa nezdržujú, maximálne keď prídu občas na Slovensko. Ja som býval sám v garsónke asi rok po tom čo odišla sestra pracovať za mamou, lenže sa tu nasťahoval brat. Garsónka je veľmi malá a žijeme tu dvaja brat sa tu nasťahoval po tom čo odišiel z roboty a končil mu podnájom. Dostal odstupné do 20 tisíc eur plus potom zo sociálnej poisťovne dostával 1000 €mesačne býval tu zadarmo a nehľadal si ani robotu ani podnájom. Najprv mi to nevadilo keďže sem prišiel po skúškovom v zimnom semestri a skúšky som mal všetky ukončené. Tento rok je to už 11 mesiacov čo tu býva zadarmo a nič tu nerobí ani nepratá ani neprispieva do spoločnej domácnosti, venčí psa a prípadne mu kupuje jedlo. Minulý rok na Vianoce som začal pratať lebo som čakal či aspoň na VIanoce niečo urobí akurát ma zdrbal, že čo pratám na Vianoce že on je hladný a chce už jesť, že ľudia o tomto čase už na Vianoce dávno majú po večeri a to boli len 3 hodiny poobede. Tento rok sme na škole prešli na full dištančnú formu číže musím byť pripojený na počítači a odpovedať cez mikrofón ale nemám tu Žiadne súkromie brat tu niekedy telefonuje inokedy mixuje s mixérom ale veľmi som to neriešil. Raz mu vadilo, že som pozeral video cez telefón a mal zapnutý zvuk na počítači a už som bol veľmi rozčúlený, že ja som tu doma nemôžem tu mať súkromie brat tu porozbíjal pár vecí fakt vôbec nepratá ani nič po 10 mesiacoch sa spýtal či máme doma metlu. No tak som mu povedal že keď mu to vadí nech sa odsťahuje nato sa ma spýtal, že či on ma nejako obťažuje keď mám prednášky a semináre tak som povedal, že hej a on mi povedal že bude ešte viacej. Minulý týždeň keď som mal prednášky a semináre s