Problém so svadbou

19. máj 2022

Ženy chcem počuť váš nestranný názor.. Mám rozvedeneho priateľa ktorý má z predošlého vzťahu 3 deti 1-25r. dospelé a 2 -13 r. .V manželstve bol 22rokov, iniciátor bola jeho ex...S priateľ máme ročného syna a Máme v pláne sa vziať o rok ,a na to mi priateľ povedal že prečo sa nevezme až o 5 rokov dokým nebudú dospelé jeho deti , pretože na ne platí 300€ alimenty.. Že každý bude rozprávať a ohovárať ho že odkiaľ má peniaze 💸 atd.. Tým mal na myslí jeho ex a jej rodičov... Akože normálne má zarazil ,na tú svadbu si spolu šetríme...Povedala som mu že či si nejde náhodou vypýtať povolenie od ex.. Čo si o Tom myslíte?Mne sa zdá že stále nieje vysporiadaný .. Rozvedeny je 3 roky

anjelicek26
19. máj 2022

Zobrat sa o 5 rokov je prakticky povedat - zobrat si ta nechcem... Alimenty moze platit kludne omnoho dlhsie, ved kym tie deti studuju, tak musi... takze kludne dalsich 12 rokov... ano pravdepodobne s tym neni vysporiadany...s akeho dovodu uz musis zistit sama...

renirv
19. máj 2022

akoze mozno to nie je o tom ze nevyysporiadany, ale predsa len bol dlho v manzelstve a este je to ako keby kratka doba od rozvodu by som povedala - takze asi je aj mozno trocha znechuteny, vies ze to nie je tebou alebo vasim sobasom vseobecne 🙂

littlefiona
19. máj 2022

Tak ďalšie dieťa mohol urobiť, ale svadba nie? Veď dieťa tiež stojí peniaze a nie jednorázovo, ako pri svadbe a je to dokonca jeho štvrté, takže takisto by mohli poukazovať ľudia aj na to. Nemá to logiku.

pribinak
19. máj 2022

Hm, svadba mala byt pred dieťaťom. Evidentne sa 2x ženiť nechce, lebo výživné môže platiť aj dalších 10 rokov, dosiahnutím 18stky sa výživné neprestáva platiť.

Myslím, že jemu toto vyhovuje, má ženu, dieťa, domácnosť, ale nepotrebuje sa ženiť

lienka.7
19. máj 2022