Ahojte. Mám taký problém. Sme s priateľom už dlho a prešli sme si krízou, keď som sa dozvedela, že plánuje s jednou jeho kamarátkou sex. Vtedy ma uprosil, sľúbil, že sa už nič také nestane. Je to už vyše pol roka. On pracuje ako obchodný zástupca a nedávno mu napísala nejaká žena z obchodu kam chodieva, že sa jej dlhšie páči. Povedal mi to sám, že ho kontaktovala, ale že nič nejde riešiť a nebude jej písať. Včera som si prečítala ich konverzáciu. Naposielali si kvantum fotiek a on od nech chcel nahé fotky, ktoré mu aj poslala. Napísal jej, že ma priateľku a ona má chcela vidieť. Napísal že to nie je podstatné aby ma videla. Stretnúť sa nestretli ale napísal jej že keby sa dalo tak by sa stretli ale nejde to.Ja sa cítim ponížená a veľmi sa hnevám a on mi povedal že keď sa s ňou nestretol tak tie správy nič neznamenaju. Ale mňa to hnevá a neviem či mu to prepacit alebo čo mám robiť. Ozaj som sklamaná
By som ho kopla někam ..magor...este si nahe fotky vypýta..ubožiak.Že ho do ri.i nepošleš 🤦♀️ taký priatel ti je už teraz na 💩 k čomu ti bude do budúcna?Ked prídu deti,dom a iné starosti...
ak tie spravy teba hnevaju, tak by to pre neho malo nieco znamenat.
nestretli sa, ale nabuduce s dalsou sa stretne a da si lepsi pozor, aby si ziadne spravy nenasla.
@katikabarl odputaj sa od neho. to bude ten typ, pre ktoreho je vzdy najziadanejsia zena, ktoru zrovna nemoze (pre nieco mat) mat.
ked ho odkopnes, pojde po tebe ako pes po udenom.
To co mas za blbecka?
Bože baby, kde zbierate takýchto debilov?
Veď to je úplný debil. Pyta fotky akože od cudzej ženy? Moja zlata, ty mu veríš tie rozprávky? Sa zobuď.
Je to kus debila a to som slusna. Takeho chlapa by som poslala do riti. Akoze to nic neznamena?! Ved sa chcel stretnut, poslala mu fotky. Skus sa ho spytat, ci by to tebe toleroval a skus ty take urobit.
@katikabarl ty si sklamana? U mna by bol byvalym uz vtedy, ked si prisla na to, se planuje s inou sex. Co ocakavas od takehoto muza?