Priateľ ma nechápe

2. feb 2023

Študujem na vysokej škole, denné štúdium.
Po škole musím odovzdávať zadania, teraz je tu skúškové.
Nie som najlepšia študentka, naozaj sa musím učiť možno 2x viac času ako spolužiaci. Tým, že jazyk v ktorom študujem nie je môj materinský, je to ešte ťažšie.
Priateľ pracuje, 9-17 a má pokoj. Ja sa naozaj snažím byť s ním čo najviac, no mám i rodinu a kamarátov. A samozrejme aj iné povinnosti okrem školy. Musím si to zadeliť. Počas výučby sme sa stretávali väčšinou viac krát za týždeň, hlavne tie víkendy. No keď je skúškové, mám toho naozaj veľa a vieme sa stretnúť týždenne raz, možno každý druhý týždeň. Keďže - učím sa na skúšku- skúška- a hneď sa musím učiť na ďalšiu keďže o pár dní je už ďalšia skúška.
Vyčíta mi, že sa mu nevenujem.
Aký máte nato názor? Naozaj je to moja vina? Ak áno, ako si to zadeliť lepšie?
Skúšali sme i to, nech je som nou kým sa učím, aspoň sme spolu. No neviem sa učiť, keď je pri mne. Vždy robíme niečo iné.

elizabet173
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
autor
2. feb 2023

@elizabet173 ak mám napríklad skúšku v utorok a v piatok, nasledujúci týždeň pondelok. Sme spolu ten piatok po skúške ale ja sa v sobotu a nedeľu už potrebujem učiť

lavinis
2. feb 2023

Nechápem ľudí čo stále potrebujú byť spolu
Ja keď som mala skúškové tiež som frajera nevidela týždeň dva, on to isté. Úplne v pohode.

lavinis
2. feb 2023

@elizabet173 what?😅🤦‍♀️

sissy27
2. feb 2023

Ak je to o tom, ze cely tyzden si zahrabana v knihach, tak ok. Ak je to o tom, ze sa potrebujes ucit ale najdes si cas aj na kamosov aj na rodinu, len nanho nie, tak asi by bolo lepsie byt single…

syslik81
2. feb 2023

sanca ze spolu vydrzite zalozite rodinu a budete sanca az do smrti je naozaj mala.. sanca na lepsi a krajsi zivot po nuspesnom ukonceni vysokej skoly je vysoka... takze.. uc sa uc sa a uc sa .. nasjt milujuceho priatela -na to mas este cas

autor
2. feb 2023