Prečo som sa viac naviazala na partnera?

24. apr 2023

Ahojte
Som s partnerom rok a i keď je to láska za mlada a taká tá prvá láska, nikdy sme neboli pár ako napríklad často vidíme u priateľov, že by sme chceli byť 24/7 spolu alebo v kontakte. Stretávame sa cez víkend, keď to vyjde tak sa raz i cez týždeň.. Teda tak 3 dni zo 7. Úplne nám to vyhovuje, ľúbime sa ale máme svoje životy. Obaja pracujeme pritom študujeme, máme rodinu, priateľov.
Cez telefón komunikujeme každý deň, keďže nebývame spolu. No i to nie non-stop. Väčšinou si ráno napíšeme a potom večer zavoláme aký sme mali deň.
Problém nastal pred 2 týždňami, keď som nastúpila do novej práce.. I teraz pracujem 8h len v inom intervale ako doteraz. Neviem čím to je, ale začal mi viac chýbať. Chcem s ním byť viac kontakte, najradšej by som s nim bola každý deň a volala / písala každú chvíľku.
Prekáža to i jemu, keďže začínam byť stíhačka a i sebe, keďže viem aké je nezdravé lípnuť na niekom. Uvedomujem si, že to celé prišlo novou prácou ale neviem si to vysvetliť. Čo sa somnou stalo? Ako popracovať na tom?

mikadooo
24. apr 2023

No čo ja viem, tak asi po roku chceš už niečo viac ako stretávať sa len 3 dní do týždňa, nie? Ja za normálne považujem, že tí dvaja chcú trebárs spolu začať bývať, alebo tak... Či stačia ti tie tri dni? Mne by to nestačilo po roku vzťahu. 🤷 Chcela by som to už posunúť ďalej.

autor
24. apr 2023

@mikadooo práveže mne to stačí, uvažujeme, že po škole skúsime spoločné bývanie ale zatiaľ to takto vyhovuje. Skôr by ma zaujímalo prečo táto nová práca vyvoláva vo mne pocit, že mi chýba jeho kontakt..

lindous
24. apr 2023

Nepriniesla ti jednoducho nová práca a takáto zmena do života viac nových podnetov, ktoré s ním máš potrebu zdieľať?

mikadooo
24. apr 2023

Možno len stres z nového prostredia a podvedome ťa to nejak upokojuje 🤷.

reanda
24. apr 2023