Posledný rok som nedostala žiadny darček od priateľa

mango_123
11. jún 2022

Ahojte žienky mám otázku som ešte mladá mám 20 rokov a som študentka mám priateľa o 4 roky staršieho odo mňa od 16 spolu chodíme nikdy som nebola na darčeky a priateľ to o mne vie 🙂 na narodeniny alebo meniny mi vždy niečo kúpil a posledný rok absolútne nič ani čokoládu je mi to trápne mu hovoriť ja mu na narodeniny, meniny či výročie vždy niečo kúpim myslíte si že je to ok? Budem za každý názor a radu vďačná... Poprosím blbé komentáre si nechať pre seba...

dijka143
11. jún 2022

@mango_123 ano je to normalne ja mam 25 moj manzel 40 a stale si kupujeme darceky

martul
11. jún 2022

@dijka143 takže tvoja odpoveď by mala byť,,nie nie je to normálne "

dijka143
11. jún 2022

@martul preco si myslis

judit47
11. jún 2022

@dijka143 lebo on jej nic nekupuje a pyta sa ci je to normalne:odpoved nie nieje😅

dijka143
11. jún 2022

@judit47 jaj aha prepac zle som precitala no tak to by jej mal kupit aspon nejaku malickost to je ozaj blbe

viestta
11. jún 2022

Nezabudol? Chlapom sa toto bežné stáva. Alebo vyplnil tvoje predstavy a už nedáva darčeky, lebo ty na ne nie si.
Teraz si odpovedz sama: Ne si na darčeky, ale keď ho nedostaneš riešiš to. Ma to logiku?

simona1306
11. jún 2022

My sme manzelia tri roky , a teda tri roky mi darceky moj manzel nekupuje. My mame ale celkom uprimny vztah, tak vacsinou mu aj pripominam den pred sviatkom ze by sa patrilo nieco kupit, ale aj tak zabudne :D Neberiem to tragicky, lebo viem ze ma potom caka vecer pri nejakom romantickom filme, ktore on z duse neznasa. Nakoniec sa vzdy nasmejeme pri tych jeho komentaroch k filmu a mame pekny vecer. A ak teda chces pocut nejaku radu, myslim si, ze najdolezitejsia je uprimnost.

deti95060810
11. jún 2022

že sa nehanbí... aspoň nejakú maličkosť by mohol kúpiť, alebo aj kvety sú pekný darček...

miadi
11. jún 2022