Písali ste anonymne na sociálku?

beatrixx123
2. sep 2022

Je tu prosím niekto kto pisal anyonymne na socialku ?

nyusika
2. sep 2022

ja som pisala podnet, ale nie anonymne

krisbar
2. sep 2022

Nie som si ista, ale od nejakeho casu anonymy neriesia.

michellemary
2. sep 2022

@krisbar Kamoška pracuje ako kurátorka, a vravela mi, že musia riešiť všetko, aj anonymné podania. Odkedy našli tú malú Lucku v BA...

pribinak
2. sep 2022

@beatrixx123 nemusíš napísať, môžeš aj zatelefonovat

jane89
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
elizabet173
2. sep 2022

@krisbar dcéra mojej známej robí na sociálke a sú povinní riešiť aj anonymné podnety

beatrixx123
autor
2. sep 2022

@jane89 bohužiaľ keď otec chodí pod vplyvom drog s dvoma dcérami po nociach to je na socialku si myslím

jane89
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
dilino
2. sep 2022

To áno nahlásiť treba ale prečo anonymné. Ved neskôr sa ON dozvie určite kto ho udal. Bojíš sa následkov že aby TI niečo urobil. Alebo prečo anonymné. Nemyslím že úrad by mu povedal že kto ho anonymné nahlásil ale vieš ľudia sú všelijakí a niekto mu to povie. Ked je drogovo závislí aby TI neskôr niečo neurobil.

romanapb
2. sep 2022

@jane89 prečo to niekto bezdôvodne spraví?

nurielka
2. sep 2022

@jane89 to na základe anonymného nahlásenia majú právo prehľadať dom? Až toľko krát? Veď to je šialene, to prečo už po prvom zistení, že nič sa nedeje to riešia ďalej a ďalej. Čo ten anonym má nejaký dôkaz o tom? (Len sa snažím pochopiť ako to funguje).

elizabet173
2. sep 2022

@jane89 nedá sa v tomto prípade podať TO na neznámeho páchateľa za ohováranie? Možno píšem blbosť, bola by som rada, keby sa vyjadril niekto fundovaný. Predsa rodinu to poznačí, keď polovica ulice, alebo vchodu vidí, že ich rieši sociálka a utrpí jej dobré meno.

nyusika
2. sep 2022

@nurielka neprehľadávajú domy, prídu sa porozprávať, zistia situáciu.
Vedia rozlíšiť, či to niekto nahlasuje oprávnene, alebo chce niekto škodiť.

ahhola
2. sep 2022