Nevlastný otec

22. jún 2024

Ahojte píšem sem prvý krát a chcela by som od vás radu alebo že či máte s niečím podobným skúsenosti. Žijem s rodičmi a stále ešte študujem no otca mám nevlastného. Môjho "pravého" otca nestretávam lebo mamu týral keď bola so mnou tehotná. Som jedináčik a môj nevlastný otec do mňa v kuse zapara aj keď skoro všetko robím doma ja. Umývam riady, kosim, vešiam prádlo, upratujem celý dom vždy sama lebo on za 1h spraví hneď bordel a občas aj varím. Mama tá nič nerobí malo kedy umyje riad alebo navarí(najčastejšie varí otec) tak isto ja nakupujem potraviny a oni len zaplatia(v tom zmysle že ak s nimi nejdem tak doma není ani šunka alebo saláma) proste všetky veci čo by mali robiť oni robím ja. Samozrejme viem že rodičom treba pomáhať ale oni nič nerobia iba otec aj to len varí a v záhrade trhá burinu. V kuse do mňa buzeruje že nič nerobím, nič zo mňa nikdy nebude, na všetko je sám. Biť ma nebije no boli chvíľky keď fľašu na mňa zdvihol alebo ruku ale nikdy ma nebuchol max facka. Mohli by ste mi dať radu ako by som to mohla celé zmeniť alebo jeho prístup ku mne?

viestta
22. jún 2024

Dostudovat a postavit sa na vlasne nohy mimo tejto domacnosti. Aj za cenu velkeho uskromnovania sa, zariadit si svoj zivot po svojom. Oni, nech si ziju ako vedia a chcu.

jaskolka
22. jún 2024

Na internáte nemôžeš byť? Po skole sa čím skôr osamostatniť, v zmysle práca a bývanie, aj keď na začiatok pôjdeš do zdieľaneho bytu.

enmery
22. jún 2024

Jeho prístup k Tebe nezmeníš, aj keby si sa rozkrájala. Starého psa už novým kúskom nenaučíš. Sústreď sa na doštudovanie, začať pracovať a ísť bývať sama. A vyhoď si z hlavy, že jeho alebo túto situáciu zmeníš, nebodaj ešte tým, že už budeš robiť pre nich komplet všetko. To je cesta do pekla, ale len pre Teba a Tvoju psychiku.

tenerifka
22. jún 2024

Je to strasne nefer, ze musis toto zazivat. Nie je to normalne, vacsina deti zije uplne inak. Ako sa k tebe chova tvoja mama?