Neviem, ako ďalej so životom

17. feb 2021

Ahojte... mám taký problém, ktorý sa mi aj ťažko vôbec vysvetľuje... ale skúsim. Možno to umocnil tento COVID, to, že som aktuálne v karatnéte a aj celkovo, že niet čo robiť, kam ísť... ale som študentka, bývam s priateľom sama v byte... ja sa tu tak nenormálne nudím, že celé dni lezím, sedím, mam apatiu a odpor ku všetkému... od toho ležania ma už bolia nohy, chrbtica... nemám tu proste čo robiť... keď však ideme k našim do rodinného domu, tiež tam nemám čo robiť, proste ja ani neviem čo by som mala robiť... umyjem riad, pomôžem mamine v kuchyni, upracem, a potom zase len posedávam, polihujem... mňa to takto nebaví, chcem byť produktívna, celé dni niečo robiť, a mať len sem tam nedeľu takúto "oddychovú"... proste neviem si predstaviť ani to, že budem robiť v kancli a celý deň vysedávať... dalo by sa to nazvať že mám takú "celoživotnú nudu"? že sa proste nudím nonstop, nič ma nebaví, neviem, čo mám robiť, ako sa zabaviť... a keď aj sa niečo naskytne, tak sa mi proste nechce.... ťažko sa to vysvetluje...

elizabet173
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
barcinka13
17. feb 2021

Môžeš sa začať učiť nejaký jazyk, venovať sa kreatívnym činnostiam napr maľovať alebo strikovat pripadne niečo piect, variť zložitejšie pripadne zdĺhavejšie jedla, citat knihy, tancovať doma podľa videí, cvičiť, pestovať rastlinky, sadiť bylinky, začať kvaskovat, učiť sa nejaký nový program alebo sa zlepšovať napr v Exceli, pretriedit šatník, domácnosť celkovo vytriediť nepodstatne nevyužité veci...

momkah
17. feb 2021

Myslím,ze ten pocit poznám. Kedysi som ho mala,keď som študovala,ale nejako to prešlo.
Skus čítať knihy,pozrite si dobre filmy alebo skus niečo vyrábať,nejakú kreatívnu prácu,ak ta čosi také zaujme,resp.mas k tomu vzťah.

viestta
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
julie19
17. feb 2021