Na promócii nechcem babku

16. nov 2024

Budúci rok promujem, študujem v zahraničí. Mama a teta chcú za mnou prísť, otec nepríde, na to je príliš lenivý prísť, ale tak on bol taký vždy.
Problém je, že chce prísť aj babka, ja ju tam nechcem. Mama sa urazila, nechcem robiť rozbroje v rodine, ale vie, že babku nemusím, ani sa nijak nekontaktujeme, tak načo siliť niečo čo tam nie je.
Manžel necháva rozhodnutie na mne, že ma podporí nech sa rozhodnem akokoľvek, ale podľa neho by som nemala brániť babke prísť.
Pri predstave, že tam bude mi ale nie je dvakrát príjemne.
Čo na to hovoríte?
A) premôcť sa a babku pozvať
B) stáť si za svojim
...prípadne iná varianta?

Ďakujem 🙂

klotildabazarik
16. nov 2024

A to ako kam oni budu letiet do zahraničia?

autor
16. nov 2024

@klotildabazarik Je to v Plzni, pôjdu autom..to som zabudla dopísať 🙂

januska12323
16. nov 2024

Ako sa ťa dotýka keď príde? Musíš ju ubytovať u seba či niečo iné riešiť?

markusrasford
16. nov 2024

Premoz sa

autor
16. nov 2024

@januska12323 Nie, pôjdu do hotela. Nemám u seba toľko miesta.

klotildabazarik
16. nov 2024

Ja by som nezvala nikoho, ked mas manžela ale to som ja pre mna neni promocia taka podstatna, pripadne by, som prisla na oplatku domov a pozvala ich trebars na obed 🙄

hendikep
16. nov 2024

ked Ti nejak vyrazne babka ublizila atd. tak nemas povinnost ju tam volat.. ale ak riesis len malichernosti ze Ti nesedi, alebo ma blbe otazky atd. tak sa premoz, je to jeden den a ani nebudu nocovat u Teba 🤷‍♀️

autor
16. nov 2024

@klotildabazarik Mama sama chcela prísť, že to spojí s výletom aj s tetou. Pre mňa je podstatné, že tam bude manžel, nikoho iného tam nepotrebujem..ale mamu neodmietnem.

petracandle
16. nov 2024