Muž pije denne pivo

miska1492
13. feb 2021

Dobrý deň,

mam muža ktorý si denno-denne da pivo niekedy jedno niekedy 3/4.
Môj muž keď je unavení nevie stať má nohach a to do slova. Dacka sa a ja som s toho nervózna. Lebo stále mam pocit ako keby bol opitý. Vyzerá hrozne. Niekedy my je s neho na grc. Od 17:00 nieje schopný ničoho. Mame spolu dieta o ktoré sa starám ja. Npr: spi už teraz a mame krásnu sobotu za sebou.
Ja som koľko krát unavená pri malej ale nikdy sa mi nestalo aby som nevedela stať na nohach alebo sa tackala s jednej strán do druhej. Vždy musím byt v strehu a byt zodpovedný rodic!
Je to pre mna nepochopiteľne čo sa s ním deje !!!! Som s toho už unavená. Nemám chuť ho ani vidieť a nie to sa s ním rozprávať.
Pracuje ako sbs robí 12 tky denne aj nočné. Každý chodí do prace a teraz všetci sa tu budeme tackat.
Vie my niekto poradiť? Som s toho unavená !!!

conquestor
13. feb 2021

neviem mne nepride uplne normalne tackat sa od unavy😕 a neni uz nahodou pod parou?ved to musi byt citit/vidiet...alebo potom nejaky zdravotny problem ale normalne urcite nie...

evaemah
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
mmoonna
13. feb 2021

Tak v prvom rade zisti, prečo sa tacká. Či má vypité, alebo má nejaký zdravotný problém. Pokiaľ má nejaký zdravotný problém, tak mi tvoj postoj nepríde normálny, lebo však za to nemôže. Pokiaľ však má vypité, tak to treba riešiť.

diewcatqoo
13. feb 2021

Ja mavam problemy s krvnym tlakom a anemiou a tiez ma obcas tacka, akoby som bola opita a nevladzem stat na nohach.
Snad dokazes rozoznat, ci tvoj muz ma takyto stav z alkoholu alebo je to zdravotny problem. Ak zdravotny, tak to treba riesit u lekara. Ak z alkoholu, treba to riesit tiez

deti95060810
13. feb 2021

ale keď vyžere 3 - 4 pivá tak sa ani nečudujem že sa tacká...nie každý znesie 10 ....
však ho pošli k lekárovi nech mu zoberú krv či je všetko Ok.... možno tu bude niekde problém...

malinoismum
13. feb 2021