Moja matka už 20 rokov nepracuje

23. aug 2023

Naši sú rozvedený vyše 10r. Moja mama nikdy nepracovala a otec ju živý aj po rozvode a ja začínam mam strach čo s ňou bude ďalej. V podstate ani nemá strechu nad hlavou. Otec ju vyplatil ale stále sme sa len sťahovali a peniaze ani neviem kde skončili. Otec nám platí dovolenky, Otec mi platí školu, oblečenie, všetko
Bývame v zahraničí v podnájme kde študujem na vš. Mam priateľa (24r, ja mam 20) a spomínal, či by sme neskúsili spolu žiť. Lenže čo s mamou? Otec ju živy kým sme spolu a už roky jej opakuje aby si našla prácu lebo ju nebude živiť donekonečna. Mám ju rada ale je ako parazit a každého frajera mi odhovara len aby neprišlo k tomu čoho sa najviac obáva

autor
23. aug 2023

Aj otcovi odhovarala každú frajerku len aby jej neohrozila príjem. Napriek tomu sa otec oženil a má druhu rodinu. Kvôli mame som tam už nebola skoro 3roky.

doriiis
23. aug 2023

Si dospelá..ži svoj život a mamu nechaj padnúť na dno.To jedine si zaslúži a pomôže jej to ( možno)

autor
23. aug 2023

@doriiis ruku na srdce - nechala by si mamu zo dňa na deň na ulici?

doriiis
23. aug 2023

Ak by bola ako tvoja tak áno.20 rokov nepracovat a nechať sa vydrziavat je úbohé.
A z mojej skúsenosti si myslím,že keď raz tvoj otec zavrie kohútik a prestane ju dotovat,tak sa nalepí na prvého,kto to robiť bude....aby si to nebola ty

lenuska9999
23. aug 2023

Deti nie sú zodpovedné za život svojich rodičov. A ty alebo tvoj otec sa nemôžete prispôsobovať matke. Máte svoje zivoty. Ako píšu vyssie- treba ju nechať padnúť, inak sa nenaučí. Ja by som ju nechala- je to aj pre jej dobro, že bude nútená začať so svojím životom niečo robiť. To by mohol každý tak urobit - sedieť doma na zadku a všetci ma ľutujte a živte. Nič v zlomz ale čo je to za matku, že bráni šťastiu vlastnej dcere tým, že jej zo života odháňa mužov , ktorý ju milujú. Myslím tým aj priateľov aj otca

sissy27
23. aug 2023