Takze dlho som sa odhodlava, ci sem nieco napisem lebo ma to dost boli ale tak chcem s vami aspon zdielat moj obrovsky problem... Ja som studentka vysokej skoly a moj otec si v tomto pokrocilom veku zmyslel ze zacne mamu podozrievat z nevery.. to ze je to neopravnene a je to az chore to tu ani nebudem pisat, lebo to uz davno viem... problem je ten ze v hre su male deti... mama aj keby sa chcela rozviest ... tak otec nema kde ist a zostal by sam a som si takmer ista ze by nas bud prenasledoval alebo by to mohlo dopadnut velmi zle lebo viem ze by sa tym jeho stav mohol zhorit a mohol by ublizit mame ..... otec je uplny paranoik viem ze uz urcite kontaktoval aj ludi aby na mamu davali pozor... viem ze to manzelstvo uz je prakticky nefunkcne vie to aj mama ... a samozrejme uz sa to pokusala riesit, ale nic nepomohlo..... na druhej strane otec lubi svoje deti... a nieje to zly clovek... aj sa stara o rodinu.... nepije... nebije nas.... a myslim si ze on sam tym velmi trpii..... ale pritom nechce pomoc psychologa ani nic... nechcem aby ste mi pisali ze treba od neho prec... lebo to nejde uz len finance by sme to neuniesli ... prosim napiste mi tu aspon nieco ... neviem ako sa s nim porozpravat abo ako nanho... potrebovala som to sem aspon napisat lebo je to velmi bolestive a chcem to tu aspon takto zdielat.. aj teraz musim plakat... lebo sa z mojho otca ktory bol uplne super clovek ... stal za posledne roky cudzinec ktory mi ublizuje ... a to ma velmi boli
vola sa to utkvele predstavy, zacinajuca schizofrenia, treba ist jednoznacne k psychologovi alebo psychiatrovi, lebo tento stav sa da zlepsit
@karmenita najťažšie je to, že človek, ktorý trpí takýmito stavmy si sám neuvedomuje ako ničí seba i okolie a odmieta pomoc a ostatní s ním nepohnú. Asi by si mala ty skočiť za psychologom a poradiť sa s ním, aké praktiky treba skúsiť, aby tatko nakoniec sám nadobudol pocit že za odborníkom treba zájsť a že to bude pre neho len dobré. Za vyskúšanie nič nedáš. 😉