Pracujem ako zdravotná sestra, cca 200h mesačne, denne nočné...uz dlhšie si všímam že mimo služby mam problém vôbec vyjsť z domu, najradšej by som len sedela na gauči a kukala tv, deti nemáme a muž je cez deň v práci takže nič také ma neženie...dnes som napr spala od 23.00 do pol 12 doobeda...a opäť nemám chuť nič robiť...a to idem dnes zas co nočnej 😐 co s tým
Ja sa ti necudujem. Ved mas tak náročnú pracu. Plus je aj zima. Ked bude uz jar a teplúčko, tak ta to bude lákať trosku aj von podla mna.
Keď nemusís, tak oddychujes.200 hodín aj nočné služby je dosť.Nemas deti, tak môžeš robiť čo chces...veď nemusíš stále niečo. .
200 hodin ako zdrav sestra je viac ako dost. Nemyslim ze je to lenivost, proste si potrebujes odpocinut; aj od ludi. A pocasie nelaka ist von
Sice nočné nemávam . Mám dlhý krátky týždeň a keď treba idem aj mimo svojej zmeny do práce,ale keď mám voľno vždy idem si ľahnúť keď sa naobedujem. A veruze aj zaspím. Pokiaľ nutné veci nespravím hneď z rána ako deti odídu do školy tak poobede nespravím nič. V lete keď boli dovolenky tak za júl som mala 210 hodín odrobene a to som tri dni v rozpise pred šéfom vyškrtla že do práce neprídem.
Pri tomto pracovnom tempe by som sa cudovala, keby sa ti este nieco chcelo 🙈
Vsak ako zdravotna sestra by si si mala vediet odpovedat, ze preco
Depresia,vyhorenie
Popravde keby mám robiť 200 hodin mesacne tak sa ani mne nič nechce. Robievala som tak keď som nemala ešte dieťa, v podstate na 1,5 úväzku a fakt som sa musela nútiť aspoň do toho aby som išla do posilky dva krát do týždňa. inak už len ledabolo upratať navarit a chill.
Nie je to dlhodobo udržateľne ak chce človek žiť plnohodnotne
Ja pracujem len na polovičný úväzok, nechceš skusiť 3/4 úväzok? Pri celom by som to doma nedala, po nočnej sa cítim ako po opici, decka sú často choré. Peniaze by boli za cely úväzok zaujímave, ale nestojí mi to za to...už nemám 20 .