Domáce násilie - príbehy

ivana41
6. mar 2013

Dobrý deň,
som študentkou vysokej školy, a píšem semestrálnu prácu o domácom násilí páchanom na ženách a deťoch.
Veľmi by mi pomohlo, keby mi napísali nejaké mamičky svoje príbehy, príp. by sme sa mohli kontaktovať pomocou emailu.
Všetko samozrejme anonymne. Ďakujem za pomoc.

janamama
6. mar 2013

To vážne čakáte nejaké reakcie ? Divné, skoro nechutné, kôli nejakej semestrálke.

tinki
7. mar 2013

@ivana41 myslim, ze zeny' ktore prezivaju domace nasilie, nechodia na fora.. Ak chces spravit dobru semestralnu pracu, tak si najdi centrum pomoci pre tyrane zeny. Tam ich uvidis, uvidis ich bolest v ociach, je to prilis silna tema na to, aby si nieco take mohla pisat od stola. Musis byt tam, aby si aspon scasti citila to, co pocitovali ony.

tinki
7. mar 2013

@ivana41 myslim, ze zeny' ktore prezivaju domace nasilie, nechodia na fora.. Ak chces spravit dobru semestralnu pracu, tak si najdi centrum pomoci pre tyrane zeny. Tam ich uvidis, uvidis ich bolest v ociach, je to prilis silna tema na to, aby si nieco take mohla pisat od stola. Musis byt tam, aby si aspon scasti citila to, co pocitovali ony.

ivana41
autor
7. mar 2013

Tá semestrálna práca je pre mňa dôležitá. Samozrejme, že idem aj do krízového centra, ale vzhľadom na to, že tieto prípady, mená a pod. bývajú utajované, pochybujem, že ma k nim pustia... Okrem toho aby som tam vôbec mohla ísť, som si vybavovala aj povolenie na mestskom úrade. Mimochodom túto tému som nevybrala od brucha, sama som bola obeťou, tak viem presne pochopiť o čo tu ide... V každom prípade ďakujem za reakciu 🙂 A ešte som chcela asi toľko, že ťažko sa o tejto téme hovorí zoči voči, a preto by možno vôbec nebolo od veci radšej si písať elektronickú poštu: je to zaručene anonymné, a žene sa bude o tom asi ľahšie písať ako hovoriť niekomu cudziemu...

sandracs
15. júl 2013