Riešili sme s manželom našu budúcnosť, ale individuálne. On je človek s vysokým postavením, maká na sebe, dosahuje veľmi dobré výsledky. Proste čo si zaumieni to dosiahne, nielen v práci. Ja som človek "jednoduchší", mam VS, ale pracujem ako zdravotná sestra, momentálne na materskej. Moje ciele sú vrátiť sa naspäť do prace a pokračovať v nej. Manžel pri jeho práci mi ukazuje, aké možnosti má človek na uplatnenie a nie pracovať za nízky plat a stráviť v práci kvantum hodín. Ja si ale neviem predstaviť robiť niečo iné a začínam mať pocit nátlaku, že nie som dosť dobrá, mala by som si nájsť robotu s vyšším platom atď... Ja sa starám o deti, domácnosť, o záhradu, neskôr do prace, tak som si to vysnivala ale mám pocit akoby to nestačilo a mam sa posúvať kariérne vyššie. Už sme sa o tom párkrát rozprávali, len neviem ako argumentovať resp vysvetliť, že nie každý človek sa narodil preto, aby bol vrcholový manažér, ja zrovna ten prípad nie som... Nemáme žiadne väčšie komplikácie medzi sebou ale ide o to, ze by ma rad potiahol "vyššie" ale ja to tak necítim. Neviem či sa niekto stretol s niečím podobným, alebo ak mate niekto vzťah, kde jeden z partnerov je kariérne inde, ako to medzi vami funguje?
Manželka zarobí pár šušňov. Ja zarobím tritisíc. Naše začiatky boli presne opačné. Ona zarabala, ja som bol ubohy študent s 20 eurovkou na týždeň od oca (z toho 15 šlo na cigy, však kuriť musiš ne?). Nikdy sme neriešili kariery, ani prachy, ani nič. Môj cieľ bolo pracovať z domu, na seba, mám problém s dodržiavaním kadejakých priblblych korporátnych pravidiel. Potreboal a chcel som job, z ktoreho si môžem robiť holubník. No a tak sa aj zadarilo a je to tak. Manželku do ničoho nenútim, ona sama cíti, že chce pracovať, ale je ešte na MD.
VŠ nemáme ani jeden, načo? Dnes to je falat papiera, s ktorým si môžeš tak akurát utrieť polky. Nikoho to nezaujíma. A ak náhodou niekoho áno, tak mi ver, že v takej firme nechceš pracovať.