Ahojte, môj muž býva cez víkend neprimerane agresívny v prejave a nadmieru nervózny. Dlho ho upodozrievam, či niečo neberie. Kedykoľvek sa vytratí a často chodí na potulky do okolitých lesov. Ako zistím či nedroguje, čo berie?
iba cez vikend ? vsimaj si spanok, pohyby, oci, orientacia v case a priestore, preco ti hned napadli drogy ? moze sa prejavovat aj nejake ochorenie
No vies kúpiť aj test z ekárne, ktorý ale zisti drogy z moču 🙂každopádne ak máš podozrenie tak ho otestuj, kým nieje neskoro a nepadne do toho ešte viac.
@domi2425 to som skopírovala, nie som odborník na drogy. Len si neviem predstaviť, že agresívneho človeka obviní z brania drog a bude žiadať od neho aby sa otestoval. Neviem koľko stojí vyšetrenie z vlasov, ale vie to vyšetrenie urobiť tak aby o tom nevedel a podľa výsledku sa zariadiť.
@sterea som skôr za vlasy. Ide mi viac o osobné skúsenosti ako ste zistili a tak.
Môže sa potom človek ktorý droguje cez týždeň prejavovať aj tak, že je zabudnutý, má spomalené myslenie a reakcie?
Drogy ma napadli, lebo veľa peňazí míňa a celé to okolo toho.
Zle to nahralo, poradie opačne 3.2.1
moze, aj ospalost alebo nadmerna spavost je tiez priznakom
@daniela2202 och sa mi vidí že máva zväčšené až tak 😰.
@domi2425 skôr je nabudený.
A tipovanie nemajú cez víkend nejaké akcie v tipose či v nike, že by toto robil viac?
Tak to bude péčko a asi aj mariš
cez tyzden alebo cez vikend je nabudeny ? ak si cez vikend nieco da tak cez tyzden by mal prist potom utlm, jedine ze by si daval aj cez tyzden.. z tipovania nebude mat taketo zrenice😏aj ked ono to vacsinou ide ruka v ruke spolu, kludne moze byt aj oboje naraz
Bola tu nedávno téma :"Môže sa agresívny muž liečbou zmeniť?", prečítaj si, poprípade kontaktuj autorku.
@sterea vôbec ma tá téma nezaujíma, lebo pre mňa skončil. Chcem zistiť pravdu.
@daniela2202 máš skúsenosti?
@domi2425 mám podozrenie na oboje naraz.
Ja nie, kolegyňa takto zachytila syna, skúšali v partii
@daniela2202 je to všade.