Ako sa rozhodnúť a ako ďalej v živote?

mihalnickajanicka
14. dec 2016

Ahojte žienky,volám sa Janka,
somn tu nová,ale čítam vás pravidelne, no odhodlanie napísať sem som nemala,až teraz. Som v poslednom piatom ročníku VŠ, so zameraním na cestovný ruch, a neviem, čo ďalej so životom. Ku frajerovi( kt. je odo mńa v inom meste) sa ešte nechcem nasťahovať, mám 25 rokov, ale neviem,čo so životom. Som na tom už psychicky blbo. Popri škole som si privyrábala v jednej spoločnosti na písanie prác, čo mi celkom slušne vynášalo,lenže boleli ma oči z toho aj hlava. Učím sa na ačka, vždy som bola drič. veľa som sa nacestoala za svoj život krátky.Baví ma to,čo študujem aj to, čo robím,lenže nemám žiadnu víziu do budúcna. Rozmýšľam aj nad psychologom, ale ten mi nič neporadí. Neviem sa rozhodnúť a pohnúť z miesta. Neviem,či chcem ísť do práce, či študovať ďalej, či odísť do zahraničia. veľmi ma láka robiť delegátku, prípadne sprievodkyňu, ale nechcem byť zase od frajera toľké kilometre. Mojím snom je žiť pri mori a tam si nájsť nejakú prácu, nemusím byť ani bohatá. Ale zas na druhej strane chcela by som aj študovať ´dalej, trebárs Phd, no s tým je problém,lebo ako tak pozerám nikde ma nevezmú študovať Phd , jedine tam na škole,kde to študujem a to tam nechcem ostať kvôli viacerým veciam. Nemám šancu sa ale inde dostať. Mňa by to aj bavilo a tak,ale nechcem tam,kde som pokračovať. Rozmýľala som nad pedagogickým minimom, prípadne štátnicou z Angliny, ktorú dobre ovládam,alebo účtovníckym kurzom, či študovať niečo inakšie, napríklad žurnalistiku ale odznova neviem,kto by to financovbal, kedže naši ma už nebudú živiť.a ja na to mať nebudem. Ale nechce sa mi ani pracovať ešte,nejako extra. Ked si pomyslím, že už mám pracovať od 25-ky reálne,tak mi je nanič.Tak neviem, čo so životom, o pol roka sa budem musieť rozhodnúťč, aj skôr,.ale neviem ako a čo dalej. Bola by som rada, ak by ste pomohli nejako, nejaké nápady alebo tak..veľká vdaka

sibalka21
14. dec 2016