Nie som nemocensky poistená 270 dní

nikk3y
14. máj 2021

Ahojte mám trošku zmätok
Som v 24tt podala som si žiadosť na tehotenske
Dnes som volala na sociálnu či je už moja žiadosť spracovaná no ale pani mi povedala ze jej to tak ukazuje že mi príde rozhodnutie s tým že mi to neschvalia kvôli tomu že niesom nemocenské poistena 270dni ...
Lenže ja som od jula 2020 do augusta pracovala ako čašníčka mám pracovnú zmluvu na 40h týždenne a pod tým mám napísané dohodnutú dĺžku 10h týždenne
A od septembra som už normálne začala pracovať čo mám teraz aj naďalej zamestnávateľa ...
Môže byť nejaká výnimka v tom že mám na tej prác.zmluve napísané len tých 40/10h týždenne a tým som nemala nemoc.poistenie? Alebo? Tým ešte do augusta som bola brana ako študentka

mogaa
14. máj 2021

@nikk3y no všetko záleží ako si mala postavenú zmluvu, najlepšie to zistíš tak, že si pozrieš výplatnú pásku či za teba v tom období platil zamestnávateľ odvody do SP.....

jaruska_12
14. máj 2021

Ja pracujem na dohodu zístila som že som tehotná bola som.sa osobne pýtať na sociálke či mi vzniká nárok na tehotenské a materské tak že áno zamestnaná som od 8.1.2020 doteraz akurát som už na Pn rizikové tehotenstvo. Pozrela sa do Pc ako som mala pletené odvody možno treba ísť osobne sa opýtať pozistovat

ciernabrigita
14. máj 2021

270 dní musí byť platené nemocenské poistenie. ak si bola do konca augusta ako študent na DoBPS, nemocenské nebolo platené.

monka105
14. máj 2021