Materská pre otca a rodičovský pre matku

hruska91
4. dec 2020

Ahojte mame dve deti 3tyzdnove a 1.5 rocne. Poberala som len rodicovsky prispevok na starsiu pretoze som bola studentka. Moze ísť otec na materskú s jednou dcerou a ja poberat dalej rodicovsky prispevok na druhu dceru súčasne? Dakujem

klarissa25
4. dec 2020

@hruska91 nie, on môže byť na materskej ale ty rodičak poberať nemôžeš

9lf9
4. dec 2020

@hruska91 nie je mozny subeh MD a RP.

klarissa25
4. dec 2020

jedine on na Md a ty ako osoba starajuca sa o dieťa do 6 rokov na to druhé, ale bez rp

hruska91
autor
4. dec 2020

Naozaj? Ach...myslela som ze sa to da ak ide o dve deti... Ze kazdy by bral na iné..

klarissa25
4. dec 2020

@hruska91 no nie neda, to by už čo bol za nezmysel.....?

vierus08
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
brezza
4. dec 2020

@vierus08 nemoze poberat rodicovsky na druhe

klarissa25
4. dec 2020

@vierus08 prosím ťa nepíš zavadzajuce kraviny, subeh md a rp nie je možny ani pri dvoch deťoch...

klarissa25
4. dec 2020

@vierus08 a ak si nebodaj poberala rp a chlap bol na md, lebo už bol aj taky prípad že to akoby schvalili, nastala niekde chyba, budete musieť rodičak vracať za obdobie čo chlap poberal matersku, už bola aj reportaz o tom v reflexe, ako sa rodičia rozčulovali že to musia vracať... tak aby si nebola potom prekvapena

evkakozickova
4. dec 2020

Ahoj,nieje to žiaľ možné. Máme doma mesačnú dcérku a 2 a pol ročného syna, takže materskú sme teraz nevybavovali iba príspevok pri narodení dieťaťa, počkáme kým skončí rodičak na staršieho syna a následne vybavíme materskú po Materskej bude znovu zvýšený RP.

klarissa25
4. dec 2020

@evkakozickova ale ak si teraz materskej tak chlap môže ísť kludne na matersku so starším, ak teda ešte nebol

evkakozickova
4. dec 2020

@klarissa25 ahoj,nedá sa keďže bol so starším synom.

klarissa25
4. dec 2020

@evkakozickova no ved písem že ak ešte nebol, ked bol tak je to jasné....

juliatriscova
4. dec 2020