Ahojte, taká otázka.. viem, že muž môže ísť na materskú avšak chcem sa opýtať či na to má právo aj niekto iný ako rodičia? Napríklad, keby šla moja mamina za mňa.
Muž určite nie, pretože prináša veľkú časť peňazí domov a muž nijak stavaný na materskú nie je.
Ja som ešte študent VŠ, začínam Ing. A je to pre mňa veľmi dôležité. Síce som externe, ale mamina keďže má náročnú prácu, nevedela by mi pomáhať s malým.
V yom prípade by mi veľmi pomohlo keby mohla ísť nejakým spôsobom na materskú ona miesto mňa..
nie, tvoja matka nemá nárok na materské za teba, muselo by jej byť dieťa zverené do starostlivosti súdom...ty ak si nepracovala/neplatila si si NP a nemáš ho teraz aktívne, tak materské mať nebudeš...a neboj sa, starostlivosť o jedno dieťa zvládneš aj sama 😉
Neviem ako to ma moja spolužiačka byvala ale jej mamina otehotnela a dohodli sa že pojde pracovať a jej dcéra bude na materskej po strednej ale či to tak spravili neviem...
Externe školu určite dáš. Muž s mamkou sa prestriedaju, keď budeš preč. Môžu si naplánovať voľno, či dovolenku. A pod.
@terenapraca moze poberat akurat tak vazensku stravu, ak pridu na to, ze oplodnil 14rocne dievca, nie ze rodicovsky prispevok.
@babovka2321 áno ja viem že to je trestné ale to nebolo znásilnenie to bolo dobrovoľne a z lásky
@terenapraca aj dobrovolne a z lasky to je trestne, lebo je pod zakonom. Ci myslis, ze hranica 15 rokov sa vztahuje len na znasilnenie? A potom uz je aj znasilnenie ok? Ci preco to porovnavas. Mlady nech radsej cusi.
@babovka2321 viete o niekom kto bol v takej situácii ?
@terenapraca tak ako píše babovka, bude trestne stíhaný, čo mám skúsenosť tak asi dostane podmienku /ak teda bol doposiaľ netrestaný, bezúhonný/. Je potrebné, aby požiadal súd o priznaie rodičovských práv, alebo teda mali by ste uvažovať niekto z dospelých /starí rodičia/ o poručníctve do doby, kým aspoň jeden z rodičov bude plnoletý.