Teenagerka a modelingová agentúra

quinten
20. okt 2014

Ahojte. Mate niekto doma slecnu, 14-15 rokov, ktora pracuje ako modelka pre serioznu modelingovu agenturu / EXIT, ELITE.. / ?
Moju 13 rocnu dceru nasla scoutka a momentalne sme v tzv. "cakacej faze" - cakame na vysku a mentalnu vyspelost, aby ju zaradili do pripravneho kurzu.
Nikto nam teraz neslubuje, ze skutocne z nej bude modelka, ale vidia v nej urcity potencial...

So scautkou sme samozrejme prebrali, zatial v rovine teorie, ako by to dalej vyzeralo, co vsetko praca modelky v tomto veku znamena a obnasa. Od agentury mam momentalne vsetky potrebne informacie. Rada by som vsak pocula skusenosti aj od konkretnych, realnych matiek a ich malych modeliek.

Poprosim Vas vsak o skusenosti /pozitivne i negativne/ s velkymi renomovanymi agenturami. Nie info o "fotografovi", ktory si nechal zaplatit za profi book. Dakujem.

kiki68
21. okt 2014

EXIt, ELITE su najvacsie na SK a su to jedine dobre agentury pre tento typ prace a kariery. Samozrejme ak to pojde dobre dalej tak je nutne sa pripravit na IVP v skole, proste bude treba individualny plan, moje spoluziacky to tak museli mat. Jednoducho sa to nedalo stihat byt na dvoch miestach naraz.