Stresy z maturít 2021 - online vzdelávanie

24. okt 2020

Som študentka 4 ročnika, umelecky odbor (dizajn). Potrebujem prax, veľa praxe vo svojom odbore,potrebujem vidieť veci naživo ako sa čo robí..pretože distančne vzdelanie mi nedava nič. Som z toho zufala. Nebavi ma byť doma, o 7 rano sadnuť za počitač a o 15:00 končiť ...potom musim byť pozvyšok dňa zase strepaná na počítači lebo...vserko teraz robime iba na počitači. Učitelia na nas neskutočne tlačia. Teraz minister školstva chce aby sme mali viac hodín..takže nam zmenili rozvrh a učime sa do 17:00. Neskutočne ma bolieva z toho počitača hlava a mam pocit že budem potrebovať okuliare lebo slabo vidim. Okrem toho mám stresy z maturit,bojim sa že to nedám..nemám sa ani čas na to učiť. Mame toho viac ako v škole a byť cely den na pocitači+zavreta doma je strašne neefektivne,nudne,vyčerpavajuce. Ako môžu chcieť od nás aby sme podali 100percentny vysledok na maturach?...to len my mame takto online hodiny alebo aj iné školy?.

hettinka
24. okt 2020

Všetky stredne školy majú online vyučovanie. My začíname o 8:00 a posledná online hodina konci o 14:30. Žiaci sa učia aj popoludní, ale určite nemajú hodiny do 17:00. Rozvrh sme neredukovali.

mogaa
24. okt 2020

neboj tento rok maturity budú😘len sa pekne uč😘

halabolka
24. okt 2020

Budem zla, ale napisem len jedno: zvykaj si. V dnesnej dobe je veela pracovnych pozicii, pri ktorych ludia sedia na zadku za PC 8 hodin denne. A su pri tom kontrolovani sefmi a nemaju prestavku kazdych 45 minut 🤷🏻‍♀️ Co sa tyka maturit, nemate to lahke, je mozne ze si vela veci budes musiet nastudovat sama. Ale tak to budes mat aj na vyske, ak na nu pojdes.

slniecko_12
24. okt 2020