Neviem si vybrať strednú školu

emasuta
16. jún 2024

Ahojte končím ôsmi ročník a vôbec netuším na aku strednú by som mala ísť. Baví ma biológia,geografia,jazyky a trochu aj chémia a slovenčina. Na matematiku a fyziku veľmi niesom. Rada čítam knihy,fotím fotografie,cestujem.Chodím na klavír a tanečnú, ale beriem to ako moje hobby a asi sa tomu ďalej nechcem venovať. Zatiaľ som rozmýšľala nad klasickými a bilingválnimi gymnáziami v okresoch NO,DK,MT,TS,RK...Ale niesom si úplne istá či by som to tam zvládla s učením a ešte niesom rozhodnutá či chcem ísť na výsku. Učím sa na jednotky,dvojky a niekedy sa vyskitne aj trojka :D...Ďalej som rozmýšľala nad fotografickým dizajnom,no neviem kde by som sa s touto školou uplatnila a filmovej škole v Košiciach, lenže tá je celkom ďaleko od mesta kde bývam. Chcela by som aby škola podporovala projekty Erazmus+ a výmenné pobyty. Už sme robili aj niake testy so psychologičkami a vyšlo mi že som vedecko umelecký typ. Budem veľmi rada za niake rady, akým smerom sa vybrať, prípadne či máte niekto s týmito školami skúsenosti...
Vopred ďakujem za odpovede

kacena4
16. jún 2024

ak rada fotis skus umelecký skolu napr. dizajn, fotografia.... odbory ma rôzne uplatnenie siroke

deti95060810
16. jún 2024

matematiky a fyziky je na gymnázium neúrekom...
ale v treťom ročníku sú už semináre a tam si kľudne môžeš vybrať biológiu, SJ, občiansku, dejepis.... alebo predmety ku ktorým máš vzťah

ysseba
16. jún 2024

O zdravotnej si neuvažovala? Matematika tam nie je vôbec hlavný predmet. Budeš mať uplatnenie aj iba so strednou školou, ale môžeš ísť aj na VŠ.

emasuta
autor
16. jún 2024

@ysseba Zdravotná ani nič podobne ma nezaujíma

nelka93
17. jún 2024

Ak nechceš ísť na vysokú, tak s gymplom sa uplatnis veľmi ťažko. Navyše matika a fyzika sú v každom ročníku. A nechcem byť zlá, ale ak ti tak ide slovenčina ako píšeš, tak si dávaj pozor na tie hrúbky, ktoré máš v texte. Ale teda, matematike sa nevyhnes na žiadnej skole....

kika572
17. jún 2024